Yana Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Alt bare bra. 5 1/2 uke, 56 lang og 4850g.Sterk og fin i kroppen. Legen var veldig grunding sjekket hofter hodevridining og symetri om det var 3 hull (ikke alle leger sjekker vist dette, men en del kvinner oppdager først med magesmerter i tenårene at mensen ikke kan komme ut). Sjekket fotstilling og plattfot. Ellers om ho holdt hode og hvor sterk ho var i kroppen. Sjekket øyne og ører.
vero.no Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Så bra at alt var fint:-) Men 3 hull?!! Dette har jeg aldri hørt om før.. ?
Yana Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Dette er en sjekk for jenter. En del har vist manglende eller andre feil med skjedeåpningen slik at når en får menstrasjonen har den ingen plass å komme ut. De andre hulla er for urin og endetarm.
vero.no Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Å herregud nå føler jeg meg en smule dum.. :-))Selfølgeli er det 3 hull, har jo to jenter sjøl. Hjernecellene mine!? Hvor er dem? :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå