Gå til innhold

Utrolig oppblåst mage

Anbefalte innlegg

Jeg er så forferdelig oppblåst. Er plaget med mye luft i magen, men det verste er egentlig at jeg begynner å se gravid ut allerede (og jeg er kun 7 uker på vei). Dette er mitt 4 barn (veeeeldig tette), og jeg har ikke lyst at de skal vite det på jobben riktig enda. Gruer meg faktisk til å måtte fortelle det. De kommer til å bli sure.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8143941-utrolig-oppbl%C3%A5st-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...har akkurat det samme problemet,ser ut som jeg er kommet halveis i svangerskapet allerede,men er bare 5 uker på vei.og så er det jo umulig og holle inne magen!!!tror ikke det blir populært når jeg heller sier at jeg er gravid på min jobb,så vi har det ganske likt:)jeg venter min tredje!!klem

Var ganske oppblåst frem til noen dager siden... Det var akkuratt som om det forsvant over natta.. Tror det hjalp å slutte å drikke brus og farris:) Er ikke sikker på om jeg syns det var noe bra at den "datt inn igjen". Greiere å holde det hemmelig så litt lengre nå, men er godt å se litt gravidmage da:)

HE HE...må le..deilig å høre at jeg ikke er alene om dette!! Dette er mitt andre svangerskap og jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei!! er i uke 7 nå.Fikk sykmelding pgs kvalme/trøtthet på tirsdag og da måtte jeg fortelle det på jobb. Jeg gruet meg også veldig til å si det. Har gått med sjerf inne på jobben så ingen skulle se det. ha ha..litt varmt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...