Gå til innhold

hvis man er heldig, kan man se kjønn i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det alt alt for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er teoretisk mulig, men i praksis saa er det vel litt vanskelig fordi de kan se veldig like ut i begynnelsen. Uansett, hvis de kan se det saa tviler jeg paa at de kan vaere helt sikre, men kanskje - det spoers vel ogsaa litt paa hvilken maskin de har for UL og hvor trent de er til aa se det saa tidlig, og selvfoelgelig om babyen ligger riktig.... Skal du paa UL saa tidlig?

Skrevet

Eer ikke mange leger som sier det så tidlig.... Er redd folk skal abortere, skade ungen pga "feil" kjønn!!!!

UTROLIG ,m ne noen tenker og gjør jo slikt

Skrevet

jeg spurte i uke 15 sist og fikk beskjed om at de ikke sa noe så tidlig og at det nærmest var umulig å se så tidlig..

Skrevet

Jeg er bare i uke 13, men det var INGEN sjans å se noe som helst av kjønn på UL i dag iallefall:)

Skrevet

Hun med nicket 14.08.07 sier at hun var på UL i dag, og at de uten tvil kunne se at det var jente. Hun har akkurat begynt sin fjortende uke.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at vi skulle få en gutt i uke 14:-)

Skrevet

Da jeg var på UL i uke 13 så jeg en liten tissemann, men gynekologen mente han ikke kunne se kjønnet. Det viste seg senere at jeg hadde sett riktig, ja!!!!!!!!!!!!!

Tror de vanligvis sier at de ikke kan se det, kanskje for å ikke ta feil..... Men i teorien KAN man se så tidlig.

Skrevet

Vi var paa UL mot slutten av uke 14 (13+5 tror jeg det var) og sonografen var ganske saa sikker paa at vi skal ha jente. Hun sa riktignok at vi ikke burde handle rosa ennaa, men sa ogsaa at hun nesten var helt sikker. Vi faar se om det blir bekreftet naar vi skal tilbake 1. mars. Tror det varierer om man kan se det eller ikke--paa noen er visstnok kjoennsleppene paa jentene veldig hovne slik at det kan forveksles med guttetiss. Det er i hvertfall det jeg har lest i andre innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...