*Mustang Sally* Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Alt var bare bra, en livlig liten kar hehe...Så da blir det en lillebror. Mage følelsen stemte visst ikke nei på at det ble jente. Men vi er overlykkelige for at det er en gutt i magen=) Termin ble flyttet fra mens termin 13 juli til 3 juli, men så til 6. Jeg kunne velge hehe... Jeg tar 6 juli og så ser vi hva termin blir når jeg skal tilbake på ul om 12 uker. For å fastslå en eksakt dato. Så foreløbig termin er 6 juli=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer med gutten i magen! :DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 14. februar 2007 #4 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer med en kommende gutt Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så masse. Så deilig det må være å bare surfe inn til termin nå.... Lykke til, med gutta dine ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå