Gå til innhold

Holdt på snart et år....noen tips?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg og mannen min prøvd å bli gravide i nesten et år...og jeg holder på å bli sprø!!

Vi prøver å prøver når jeg skal ha eggløsning...litt før og litt etter. Om det er noen som vet noen gode råd om hva jeg skal gjøre., så er det bare å 'bring it on'.

Jeg kjøpte en gang 7 eggløsningstester på nettet,men de funka dårlig...typisk. Var nok ikke det beste alternativet.

Har dere prøvd noe som var bra og som funka?

Har såååå lyst på en baby til....:)

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av av de digitale eggløsningstestene fra ClearBlue er bra.

I tillegg kan du følge med på det som kalles eggløsningssekret / slim.

Det varierer fra kvinne til kvinne, for min del får jeg slikt sekret 1-2 dager før eggløsning.

Det står veldig mye bra på www.pernille.info

En del velger også å måle tempraturen hver dag, det står det også om på den nettsiden.

Du skriver en baby til - og det betyr vel at du allerede har fått barn og vet du kan bli gravid. Når man har prøvd et år har man jo anledning til å få utredning dersom dere ønsker det.

Det kan jo hende at dere rett og slett bare har bommet på eggløsning?

Ellers har jeg hørt at det skal hjelpe å slutte å røyke hvis noen av dere gjør det, spise sundt og være i generelt god form.

Vi drev på i 2 år. det som mjeg vil anbefale er CB digital eggløsningstester. uten om det så er det utrolig bra å ta temperaturen for å finne eggløsning, da kan du finne ett visst mønster i syklusene dine. men det som tilslutt hjalp meg var akupunktur, du aner ikke hvor bra det var. Men jeg vil anbefale deg å gå til legen visst dere har drevet på i 1 år, ting kan forandre seg, hos meg viste det seg at det var noe galt

Hei.

Hadde bare lyst til å komme med ettforslag. Prøv annenhver dag gjennom hele syklusen. Da er det nesten umulig å bomme på

el. Vet akkurat hvordan du har det. Har selv prøvd snart ett år på

nummer 2. Måtte ha pergo for å få til førstemann så det spørs om

jeg må det denne gangen også. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...