Gå til innhold

Til dere i Paris

TBParis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei TBParis

Jeg venter mitt andre barn i løpet av mars. Du kan gjerne ta kontakt via min "private" postkasse her inne (jeg har lagt inn profil). Mor- og barntreffet i sjømannskirken (i Le Vesinet - Le Pecq; barnevognvennlig RER-stasjon og sjømannskirken ligger i kort gangavstand fra stasjonen) er hver onsdag fra kl 12 til kl 16. Du må ikke være kristen for å delta der - det er åpent for alle. Jeg har kontakt med en til "pilot", som også venter sitt første barn i mars. Lykke til!

• 2 uker senere...

Hei, og takk for det. Jeg har og lagt inn profil og det hadde vaert kjekt om vi alle kunne motes (om det var i sjomannskirken eller i Paris)

Lille Nicolas ble fodt 10 februar, og i lopet av den neste uken eller saa er vi vel klare til aa ta oss en tur ut. Noen som er interesert i aa motes paa Starbucks (Victor Hugo, 16) i neste uke en gang?

Toril

Hei igjen TBParis!

Det viser seg at de to andre som ventet mars-baby her i Paris-området begge har født i løpet av de siste par ukene :-) Det er bare jeg som går her og "ruger" fortsatt! Jeg la inn en melding i din private postkasse i forrige uke. Det blir sikkert hyggelig med et treff etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...