j05-g07-fødeklar Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg lurer på om snuppa kanskje kan ha fått urinveisinf. Hun klagde over vondt i rumpa ( rumpa for henne er hele understellet, ikke nødvendigvis rumpa) og så tok hun seg nedentil (noe hun har gjort et par ganger siste uka). Bleia lukta driiiit stramt og hun har 38,7 i feber. Men nå skal det være sagt at hun var blitt snørrete i dag pluss at hun har fått en rød prikk... Hun har vært eksponert for unger med vannkopper. Hmmm jeg har valgt å se det litt an i dag, men jeg lurer på om jeg bør kontakte legen i morra hvis det ikke blir bedre. Noen andre om har hatt unger med uvi?? Hva var symptomene??? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singer Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 her har vi ikke hatt urinveisinfeksjon. men tror jeh hadde sjekket med en lege. ikke gøy når de små er syke... god bedring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 lillegutt har ikke hatt UVI,men de har trodd at det kunne være det. Dette pga. feber og at han kasta opp, noe som vissnok er vanlig for barn hvis de får UVI, at de kaster opp.. men det skal jo ikke lukte stramt av tiss fra disse små. Kjøp en slik urinpose man klistrer på dem,eller om hun er flink å tisse på do/potte,så kan du prøve å fange opp en stråle,er ikke mye de trenger,så bare dra innom legen eller HS å levere den,tror jeg ville gjort det istedefor å vente. Er fort gjort at det går opp t il nyrene,og kan love deg at nyrebekkenbetennelse ikke er godt,og disse små vet jo ikke bestandig hvor de har vondt. Men får du ikke gjort det idag,ville jeg gjort det i morgen,eller ringt legevakta å hørt om du kunne komme med en prøve senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå