endaeintrønder Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Så gøy da jeg logget meg inn nå,plutselig inn i uke 21:) Skal på UL imorgen,gleder og gruer meg litt,har jo enda ikke kjent noe liv,men alt tyder jo på at ting er ok!blir nok letta når vi får se han/hun enda en gang:) Ellers har jeg vært til frisøren idag,og fresha meg opp,bort med det blonde håret,farget det mørkt,kjempestilig!!!Gutten vår har bursdag idag også,3 år blir han,skal feires med kake og selskap i 3 dager!Ha en god dag da dere,kommer sikkert inn imorgen og forteller fra UL:-)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 hei og gretulere med sønnen spennende med ul MEN er du i uke 21.. jeg har temrin 3 jul dvs 4 dager før deg og er 19+ 4 idag..alts i uke 20. kose deg masse:)spennende å høre fra degi mrgn
fox`y Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 heihei=O) gratulere så mye me 3 års dagen til gutten din.blir arti med selskap da=O) skal selv på UL i morgen jeg på st.olavs.. gruver meg jeg oxo men håper d går bra.har vært stille i magen i noen dager nå... Lykke til på UL? skal du vite hva d blir?
amilde 11.06 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Så rart jeg gjorde også det samme som deg. Dro til frisøren i uke 21, borte var det blonde håret og farget håret mitt mørkt. Godt med en forandring! 5 åringen min kjente meg ikke igjen da jeg skulle hente han i barnehagen. Lykke til på UL!
endaeintrønder Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 D står at jeg er inn i min 21 uke når jeg logger meg på her,men dvs at jeg er ferdig med uke 20 el no?Aner ikke jeg,går helt i surr dette...Skal vite kjønnet ja,så fram til at de kan se det da..I tillegg skal jeg ha samtale med jordmor på st olavs,og høre om planlagt ks,etter en traumatisk fødsel sist som endte i akutt ks:/
endaeintrønder Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2007 Oi må få meg briller jeg,hehe!!!D står uke 20 ja,men 21 uker igjen,hehehe...så feil kan man ta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå