Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Noen som har opplevd å ha kynnere omtrent uten stopp over lang tid? Samme om jeg sitter, ligger eller står, det er nesten ikke pause mellom. Gjør ikke vondt, er bare ubehagelig. Kan det ha noe med at det er drøyt 1 uke til termin nå?
2_TETTE Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er 35 uker på vei og har det sånn ofte, men er andregangs så kanskje derfor...Forrige natten hadde jeg kynnere med 1 min. mellom i 6 timer..var utslitt om morgenen. Gjør ikke vondt her heller bare slitsomt og ubehagelig... Har fått mer og mer, men gir seg noen ganger når jeg slapper godt av. Værst er det hvis vi har hatt sex...da kan jeg glemme å få sove etterpå... Bra du ikke har så lenge igjen da:)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg er i uke 35 og har masse kynnere, spesielt om natten. Med førstemann hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt, men nå tror jeg jeg får dobbelt dose. Godt det begynner å nærme seg slutten, ser frem til å føde snart!! Lykke til alle sammen!
Slettes Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Hei alle sammen.. Kynnere har jeg også svært mye av og fra ganske tidlig i svangerskapet, men nå har jeg dem stort sett hele dagen og kvelden.. De er ganske ubehagelige og jeg må senke farten når de tar tak.. Jeg merker svært lite av dem når jeg sover, men en skal ikke se bort fra at de kommer og går da også.. Har de siste to dagene forsøkt å tidfeste kynnerne og de kommer svært regelmessig med ca 30 minutters mellomrom med enkelte litt lengre pauser midt på dagen etter at jeg er kommet hjem fra jobb.. Jobber bare 50 % om dagen så jeg er hjemme rundt ett og får slappet masse av før "kveldsøkten" her hjemme starter.. Husker at jeg i første svangerskap (13 år siden) hadde masse kynnere da også, men ikke noe mer enn at jeg hadde dem. På nummer to (12 år siden) husker jeg ikke om jeg hadde kynnere i det hele tatt, men det kan jo ha noe med at minsten da krevde en del og at jeg faktisk ikke tenkte på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå