Gå til innhold

ang ul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor mange tar ul når det er 6 - 7 - 8 - 9- 10 uker,jeg kjønner de som blir henvist av lege og har grunn til det.. Men andre kunne ventet til ul i uke 17 - 18 .. Men men opp til hver enkelt det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er virkelig opptil hver enkelt.

 

Mange er redd for SA eller MA, endel fordi de har opplevd det tidligere selv. Da er det veldig betyrggende med en tidlig UL for å se at hjertet slår.

 

Dersom du ikke er bekymret for det er du heldig. Selv synes jeg det var en stor lettelse å se det lille hjertet som banket. Jeg skal igjen på UL i uke 12 for å se at alt står bra til før vi eventuelt sier det til slekt og venner.

 

Dersom du har valgt noe annet, er jo det flott for deg. Dette var riktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg virkelig må være opp til hver enkelt. Og alle har vel en grunn for det, ingen som gjøre det kun for "moro" skyld. Grunnen får jo også være opp til hver enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få si at det er mange leger som har ultralyd apperat på kontoret sitt, å det er legen selv som vil ta ultralyd for å se hvordan ungen vokser.. legen tok ul på meg i uke.8 i forrige svangerskap uten jeg ba om det, men kjekt hva det å få se ungen som lå inni der.. skulle egentlig tatt ul hos legen idag (er 11+ nå) men den funket ikke idag :( skulle vær iorden om 1-2uker igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...