Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 samboeren min har brukt endel narkotiske stoffer.. som piller, hasj, pepper, kokain, knips osv.. men alt dette har han sluttet med bortsett fra kokain.. han bruker ikke mye av det nå lenger.. men det hende at han bruker det i helgene.. jeg har aldri prøvd noe sånt.. men hva e det som egentlig skjer med kroppen når man bruker kokain? jeg merker jo ingen forskjell på samboeren min når han bruker det.. men det må jo være en grunn til at han vil bruke det.. hva føler man lixom inni seg når man bruker det? kanskje dumt spørsmål men..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Det er mange år siden jeg har tatt det.. Men man reagerer jo helt forskjellig! Jeg personlig ble helt i min egen verden, syntes det var deilig å ta på meg selv osv (altså, ikke onanere og slike ting) og om jeg var ute på byen så var det bare som en oppkvikker liksom. Men har en kompis som er HELT PÅ TRYNET! Han tror at alt og alle er politiet når han har tatt cola, så han har flere ganger truet bestekompisen sin med pistol, han tror at vi snakker i walkietalkie når vi snakker i mobil osv.. Farlige greier..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 oi.. når samboeren min tar det så merker jeg ikke noe sånt.. han ar det enten hjemme og da vil han gjerne se film eller på tv.. eller så tar han det når han skal på byen.. han sier han får mye mer ut av det når han bruker det når han skal ut.. du sier farlige greier..? blir man lixom ødelagt av det..? jeg hakke peiling på noe av det der lixom..
benedicte&smiley Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 de fleste jeg kjenner som tar det, får utrolig god selvtillitt og føler seg bra! jeg synes det er lov et par ganger i året, men det er jo som alt annet utrolig vanedannende. så lenge han også har det bra når han ikke tar det synes jeg er viktig.. det er jo selvsagt ikke bra, ingen narkotiske stoffer er jo det!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Man får bedre selvtillitt, er litt mer på topp liksom. Dessuten er det greit hvis man ikke vil virke så full. Selv blir jeg ganske sprø av kola hvis jeg drikker samtidig ettersom jeg får bedre selvtillitt oppå den hemningsløsheten fylla fører med seg. Dessuten kan man virke ekstra sprø siden man ser mer edru ut. Det største problemet med kola er at det er ekstremt vanedannende, og det er lett å føle seg litt ute når man er nykter, sttersom man er vant til den gode følelsen og selvfølelsen stoffet gir. Det tærer dessuten på følelseslivet, og man kan lettere distansere seg til følelsene sine.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Må i som en kompis av meg sa: kola er ikke en rus, men en tilstand. Du føler deg på en måte konge.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Skriver under på det at man føler seg som en konge! Man er dritkul i colarus, hehe.. Absolutt! Ingen over, ingen ved siden av..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 hehe.. men hvis man føler sge som en konge, hvorfor gjør man ikke noe ut av det da lixom..? samboeren min gjør egentlig ikke noe spes ut av seg når han tar det!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Man trenger ikke gjøre noe mer ut av seg. Man er så jævla bra akkuratt som man er.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 åååja, da tror jeg jeg begynner å skjønne det.. hehe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 Ja, riktig, man trenger ikke å gå rundt å "vise seg frem", absolutt ikke!! Jeg husker at jeg bare kunne ligge på senga, høre på musikk eller whatever - å føle meg som den beste i verden!!! Og enda bedre følelse fikk jeg da jeg røyka det.. Da var det virkelig INGEN som var bedre enn meg!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Av kola blir man selvsikker,kuul(kolakul) som en sier her..ikke en rus men en tilstand!...heelt konge liksom!! Men på en annen side...kola er oppskrytt..disse følelsene kommer av "bra" kola. Noe man sjelden får tak i norge. danmark og amsterdam derimot... PS. Jeg sluttet med dette for flere år siden før jeg fikk barn,råder andre til å gjøre det samme..jeg har sett venner dø!! ikke av kokain egentlig men andre ting..Spesielt knips,GHB og hyppere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå