Gå til innhold

noen som vet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg en oversikt over hva en kan forvente av barn i ulik alder når det gjelder motorikk osv. Noen som har dette eller vet hvor jeg kan få tak i det ? F.eks når skal et barn kunne gripe tak i ting, snu seg etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sandvik har noe sånt. De som utgir Go'boken. Husker jeg fikk et enkelt og veldig informativt skriv ca hver mnd med førstejenta mi, der står det litt om hva en kan forvente av språk, motorikk osv. Jeg satte veldig pris på dette ihver tfall.

Skrevet

tusen takk... Sandvik "sponser" siden babyverden.no fant jeg ut og der kan en trykke seg inn måned for måned.... akkurat en slik side jeg ønsket :)

Skrevet

flott! Jeg bodde i Tyskland en periode og satte veldig pris på de arkene som kom i posten, hehe :) Denne gngen greier jeg meg nok fint med internett jeg og ;)

Skrevet

Sandvik gir hvert år ut Spebarnsboken, som er et genialt oppslagsverk om babyens utvikling, vekst, søvn, mat, amming, kolikk, vaksinasjon, sykdommer+++ Den boken er kjempesmart! Hvis jeg lurer på noe en dag, slår jeg bare opp i denne.

Vi fikk vårt eksemplar på pasienthotellet på Ullevål (de stod i et stativ i resepsjonen og var gratis!) og jeg er kjempeglad for at vi tok den med oss.

Siden den var gratis på Ullevål, skal det vel la seg gjøre å få den tak i gratis fra Sandvik?? Uansett, den kan anbefales!

Skrevet

ja, jeg har den og slår opp hver minste ting. Fikk den også gratis på sykehuset. men der står ingenting om "forventet" utvikling pr. mnd... by the way så har min lille lært seg å rekke tunge...hehe...

Skrevet

Ta en titt på s. 62-63 i Spebarnsboken :o)

Så gøy at han kan rekke tunge! Min gutt har begynt å smile den siste uken, og det smelter virkelig et (slitent) mammahjerte!

Skrevet

koselig med smil da. da tenker jeg han er søt. min smiler også av og til.. virker litt uten mål og mening enda... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...