Gå til innhold

mammaklær i bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! hvor kan jeg kjøpe mammaklær i bergen?? de har så lite typisk på lindex og sånn. hm for eksempel ? har de bra utvalg i byen? har sett på nett, og fann noen fine klær der, og lurer på om de har de samme i butikken, for har så lyst å PRØVE før jeg kjøper.

andre alternative butikker med BARE mammaklær for eksempel? eller hvertfall et godt utvalg?

samme lurer jeg på med ammebher også....hvor i bergen med bra utval mht størrelse, fasong etc.

håper noen kan tipse meg! takk

ps er student og ikke rikest i verden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har jo mye fint syns jeg - ellers har de Mammshop under Smørsbroen i byen. Der har de bla Mama-Licious, og det er ikke så dyre klær. Har ikke vært der selv, men tenkte å ta meg en tur i neste uke;o)

Skrevet

H&M er nok billigst og størst utvalg på Berstadhuset, ellers er det mammaklær på barnevognsbutikker bl.a. i C sundtsgt. og Netty undertøyspesialisten (amme-bh) og på Nesttun gågaten.Men syns det meste utenom Lindex og h&M er dyrt...Lykke til!

Skrevet

Tror og Kappahl har rimelige klær, men ikke mye

Skrevet

Mama-licious er veldig ofte billigere enn H&m sine klær, er min erfaring. Og så er det MYE bedre passform og kvalitet.

Skrevet

I tillegg er det en liten (og veldig fin, men litt dyr) butikk som heter Mor og meg. Sjekk gule sider, der finner du den. Mammashop finner du her på nettet også, søk på kvasir. God shopping - hvis du skynder deg kanskje du får noe på salg enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...