Gå til innhold

det nærmer seg:(

Anbefalte innlegg

Var til siste samtale med jordmor på sykehuset før termin idag.. I det siste har angsten tatt seg ordentlig opp og jeg føler meg rett og slett panikkslagen til tider.. Har ikke kontroll og føler jeg ikke får puste ordentlig.. Blir helt andpusten og kaldsvett, og min snille samboer får seg noen skyllebøtter før han forstår hvorfor jeg er slik.. I tillegg til min fødselsangst har jeg forferdelig sprøyteskrekk.. Har tenkt mye på KS men pga sprøyteskrekken klarer jeg ikke tanken på det heller.. I dag snakket vi om muligheten for å bli satt igang slik at jeg har noe å forholde meg til men da kan de heller ikke garantere at jeg ikke blir stukket på noe vis.. Det kan de jo ikke dersom love om en føder selv heller men sjangsen for å bli stukket er større dersom de setter meg i gang.. Så da er det bare å vente til fødselen starter.. Orker ikke tanken på noe og er litt fortvilet.. Liker ikke at alt er opp til meg selv.. Jeg hadde fortrengt forrige fødsel men nå komme bildene tilbake i hodet mitt.. Grøsser av tanken.. Jeg hadde etter JM og føden sine meninger en eksemplarisk fødsel sist men det hjelper lite når man er så redd.. Jeg klarer ikke helt å finne ut hva jeg er redd for heller utenom de opplaget tingene da.. Er så fortvilet.. vet ikke hva jeg skal gjøre eller velge.. Noen andre som har det slik? Kunne helst bare tenke meg å reise bort og glemme hele magen.. vil ikke dette her.. Angrer veldig på graviditeten men vet jo at det er verdt det etterpå.. Føler meg fæl som angrer på den.....

Uff nå ble det nok syt her.. Ønsker alle andre som nærmer seg lykke til...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8142624-det-n%C3%A6rmer-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg jenta mi!! Føler med deg nå. Men visste du at du kan får ks med narkose? Du sovner før du blir stukket i! Skal litt til å få gjennomført men stå på så kan de ikke nekte deg!!

Jeg fikk innvilget ks med narkose FØR jeg i det hele tatt ble gravid. Er ikke gravid ennå men prøver. Så det går fint ann. Men skynd deg i tilfellet! snakk med jordmor igjen og ta med deg dette du har skrevet her!!

Ikke føl deg fæl, hører du!! Du er kjempe tøff og modig og jeg er sikker på at du er en kjempe god mor!! Modig og tøff fordi du spør om hjelp!! Det er ingen skam ok?

Klem fra Hetti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...