cec26 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Fikk plutselig så sinnsykt vondt i korsryggen i går kveld... kommer å går litt... Jeg som ikke har vært plaget med vondt i bekken eller rygg i hele svangerskapet...Magen henger jo nesten på knærene da...hehe... så kanskje ikke så rart at man blir litt øm og sår baki der....
Krølle79 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Uffameg, da.. Skal sende deg masse korsrygg-varmende tanker ...men har ikke du begynt med modningsakupunktur og greier, da..? Når jeg tenker meg om, mener jeg å ha lest det... Det er ikke noe på gang nå da, eller kjennes det kun i ryggen og ingenting i magen?
cec26 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 åååå,, det var snilt.... hehe Har hatt 4 timer med modningakupuntur ja... men det er kun i ryggen jeg har vondt.. litt sånn i magen og... men det er ikke noen sammeheng liksom... husker jo hvor vondt det gjorde sist... og det er laaaaaaaaaannnnnnngt dit...hehe...
Krølle79 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hehe, ja.. en mager trøst vil jeg si, når du påpeker at det blir verre, liksom.. Derimot, så kan du snu liltt på det, og se på det sånn at det i grunnen da ikke ER så aller verst akkurat nå.. heh.. Prøver bare med litt oppmuntring..
cec26 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 hehe.... jo takk... det er godt med litt oppmuntring... jeg håper jo at lille prinsen kan komme snart.... Det værste jeg veit er å ha vondt i ryggen, blir jo helt lamma... særlig når man har en på 20 mnd som er ganske så aktiv om dagen...
Krølle79 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 sjelden en heldig kombinasjon det der... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå