Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet noe om dette med jente og guttehjertelyd? Har hørt gutter har hjertelyd på under 150, mens jentene ligger over det... vet ikke kjønnet, men visst dette stemmer blir det nok gutt på meg..
MathildeC Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jordmor mente i hvert fall etter egen erfaring at dette virkelig bare er overtro :-) Men alltid gøy å spekulere!
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 jordmor som jeg går til mener oxo det e rlitt overtro i det.. men hu sa det at det sies at under 140 så er det gutt og over 140 er det jente..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 I en artikkelom kjerringråd (husker ikke om den er her inne, eller på babyverden), uttaler jordmor at hvis det er en myte hun av egen erfaring ser at det KAN være noe i, så er det dette med hjertelyd og kjønn. Men hun snakker om jertelyden like før termin.
*RutIetutt* Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har også lest det - her inne. Og det stemmer nok bedre sånn...gutten min hadde "jentehjertelyd" tidlig i svangerskapet, men de siste gangene legen målte før termin lå den på 123-128:o)
MomInUSA Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Min gutt laa paa rundt 160 hele tiden stort sett...legen saa faktisk at hvis vi ikke visste at det var gutt saa hadde han spaadd jente ut fra hjertelyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå