Gå til innhold

bæresele..


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

har lyst til å kjøpe meg en babybjørn bæresele.. noen som har erfaring med disse? Den ene var det en skinne i ryggen på, er den best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har babybjørn og syns den er kjempebra. Mia liker også veldig godt å sitte i den. Vi har den "vanlige" og syns den er mer enn bra nok, tror kanskje det er Babybjørn original?

Jeg syns babybjørnen er genial når vi skal på storhandling og det er stress med både vogn og handlekurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen "regel" på det, men de bør nok ikke sitte så veldig lenge i begynnelsen. Det kan være litt belastende på hoftene tror jeg. Men når vi handler så henger hun der en god stund og er helt rolig eller sover og ser ikke ut til være noe problem det! Jeg har også brukt den litt hvis hun er urolig og jeg må gjøre ting så jeg trenger armene fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var akkurat til sånne situasjoner som handling også hvis jeg skal gjøre litt i huset, med armene fri jeg tenkte det kunne vært fint med en sånn sele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også Babybjörn og gleder oss til å begynne å bruke den (fysioterapeuter anbefaler at de ikke brukes før baby er 3 mndr, før dette skal de bæres med beina samlet for å ikke skade hoftene)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en original Babybjørn som jeg brukte sist, men vurderer å kjøpe den nye modellen, fordi jeg syntes det ble tungt for rygg og skuldre etter hvert. Håper den nye varianten er mer komfortabel. Jeg skal be om å få prøve den på først, med babyen oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har stor glede av vår.. hadde ikke kommet meg noe sted uten.... kan ikke bære en på hver arm opp bakken så det er så greit og ha lillemann stroppet fast på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...