Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 og er 20% sykemeldt pga at jeg er sliten. Legen anbefalte 50% sykemelding fra ca uke 36 og frem til jeg går ut i permisjon.

Andre som er sykemeldte nå de siste ukene? Jeg føler at jeg egentlig ikke har noen annen grunn til å sykemeldes enn at jeg faktisk er gravid og at jeg blir fortere sliten. Jeg sitter på kontor og har en lite fyfisk krevende jobb..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også sykemeldt. Har vært det nesten hele svangerskapet med ekstrem kvalme, nå er jeg utrolig sliten..... Jobber på hektisk sykehusavd så uaktuelt å jobbe med denne formen.

Vi må tenke på oss selv og babyen nå! :)

Skrevet

Jeg ble sykemeldt i uke 29, tror jeg det var, pga kraftige kynnere.... Nå er jeg i starten av uke 35, og er såå lei av å bare gå hjemme... Og det er jo så himla kaldt også, så jeg gidder ikke dra så mye inn i byen eller noe heller... hehe, litt min feil det da, men det er ikke så behagelig å stå ute i 15 minus og skrape stålis, med magen klint utover panseret liksom :-p

Skrevet

Hehe, magen klint utover panseret...

Her står bilen og går i 15 min før jeg skal ut. Gidder ikke kline magen utover jeg, mens halsbrannen stiger til over ørene. =/

Er også sykmeldt, Har vært det nesten hele tiden. Borsett fra noen uker i nov, des og jan. Da prøvde jeg meg i 50% med sv.sk.penger. Funket dårlig. Jobber i bhg, så ikke særlig gunstig når man bærer på en stor mage i tillegg. Bare kastet opp i begynnelsen og sliter med rygg og bekken nå.

Skrevet

Jeg er også sykemeldt nå.de siste ukene før permisjon. Helt greit igrunn,var ikke noe særlig god plass m pulten min lenger uansett hehe.

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden uke 13 pga bekkenløsning, så dette svangerskapet har vært laaaaaaaaangt....

Jobber i en travel klesbutikk,s å hadde ikke sjanse til å jobbe lenger. Jobbet 25% i november og desember, men det ble også for mye...

Skrevet

åja, glemte å si det.. Jobber på IKEA jeg da, og det er ikke akkurat slapp-av-jobb, heller :-)

Skrevet

jeg er i uke 29 og har vært sykemeldt 100% i over 1 mnd no..ble sykemeldt pga vond rygg..og fordi at jeg jobber i hjemmesykepleien og fikk vist ikke jobbe mer pga for mye stress og løft der

Skrevet

er sykemeldt denne uken pga kraftige kynnere.Jobber i en barnehage til daglig og synes det går bra og jobbe 100%enda.Men merker godt at jeg begynner og bli litt sliten.Er 28+3uker.

Skrevet

jeg er ogsaa i uke 29 og har vaert sykemeldt over en maaned naa. Jeg er laerer, men har faatt saa mye vondt i ryggen og ned et bein at jeg foelte ikke jeg greide aa gi ungene det fokuset de trenger. Eneste jeg hadde i hodet da jeg var paa skolen var hvordan jeg kunne sitte for at det skulle gjoere bare LITT mindre vondt. Det er jo ikke holdbart. Ungene trenger at jeg er 110% fokusert paa dem.

Skrevet

Jeg jobber i telenor så det funker dårlig selv om jeg sitter all day long..

Skrevet

Hei,

Jeg er naa i uke 37+5 og ble 100% sykemeldt forrige uke.

Men ble först sykemeldt i 50% i september pga sterke kynnere og pga av at jeg hadde slitt meg ut litt paa jobben. Gikk opp til 70% 2 uker etter det. Og i uke 28 gikk jeg ned til 50% igjen da jeg var kjempe sliten. Vi fant ut en ordning paa jobben me det v ar ikke lett aa komme til den .. sjefer som ikke skjönner hva det vil si aa vaere gravid og jobbe 42 timer i uka, paa et hektisk laboratorie hvor det er löfting, manövrering etc etc

Saa for ei uke siden, mandag, sto jeg kröket over en maskin med kramper i magen, da var det slutt ja ... og siden det har jeg bare sooooooooovetzzzzz

Det er helt utrolig hvor mye man kan sove i et strekk hehe

Skrevet

hei!

er i uke 32 og ble sykmeldt i dag 30% fram til jeg går ut i permisjon. siste ukene har søvnen stadig blitt dårligere pga. doturer og vonde liggestillinger, som har resultert i at jeg har vært våken fra 05 om morran. Blir selvfølgelig kjempetrøtt utover arbeidsdagen og hat stort sett bare sovet når jeg kom hjem fra jobb. Nå får jeg muligheten til å gå litt tidligere fra jobb og sove!Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Skrevet

Jeg er 36+2 og er 100% sykemeldt, begynner i permisjon om en uke!!

Jeg har vært sykmeldt 100% siden uke 28, jobber 100% i en klesbutikk, og det ble for tungt for bekkenet til slutt..

Skrevet

Jobber på 2 steder..ene jobben er på institusjon og den andre i hjemmesykepleien.. Ble sykemeldt fra jobben på institusjon for en mnd siden pga. sterke kynnere på jobb.. men har jobbet fult i hjemmesykepleien frem til nå..går ut i permisjon i morgen.. Formen min har vært på topp, så det har vært godt å hatt noe å fylt dagene med.. men kjenner at det skal bli godt å slappe av fremover nå..:)

Skrevet

Æe i uke 34 å har vorre sjukemeldt sia mandag (1 uka te å bynne me) pga Carpal Tunnel Syndrom (har med nervan i hendern å gjøre). Æ jobbe i en ferskvaredisk der det går i ett heile dagen å man jobbe me hendern heile tia, så e ganske vanskeli førr mæ å fortsette i arb sånn som det ser ut no. Hendern dovne av å prikke, e litt ont å te tider. Har muligens fådd en senebetennelse i en arm å, så trur det bi rolig fram te ungen kjæm. Ellers har æ vorre vældig heldig me lite plaga, einast mykje halsbrainn, men æ overlev =) E uvant å være heime, men e litt godt å slappe av å. Løkke tell videre jente =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...