Gå til innhold

vil bare komme med et tips til dere som føler dere nedfor og utslitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøp Depridix på helsekosten;)

Kan brukes når man ammer og er fantastisk...begynte på de for ei ukes tid siden,og har mer energi til overs :) føler meg "lettere",mindre bekymringsfull og rett og slett i mye bedre humør:)

anbefales på det sterkeste:) D er trossalt et mye bedre alternativ enn de tablettene man får av legen... disse er helt uten bivirkninger;)

Fortsetter under...

Skrevet

Tusen hjertelig! De skal prøves. Supert at du la ut dette, for jeg tror at alt sånt ikke kan brukes når man ammer....

Skrevet

Endelig: et reseptfritt alternativ som faktisk virker

Depridix er et rent naturprodukt, utviklet i Norge av naturmedisinere. Det har vært testet ut i samarbeid med terapeuter i flere år. Tilbakemeldingene er at Depridix virker raskt (ofte allerede etter noen timer) og gjør hverdagene lysere igjen – både gleden, inspirasjonen og livsgnisten vender tilbake.

Tusenvis av mennesker har allerede fått hjelp. Depridix kan gi deg det puffet du trenger for å komme videre. Ikke utsett livet – prøv Depridix isteden.

Urtene

Depridix består av spesielt utvalgte urter som i kombinasjon gir en unik effekt. Tradisjonell bruk innen naturmedisin:

Jernurt: mot depresjon, nervøsitet, angst og utmattelse. Dessuten virker den styrkende og antiseptisk.

Russisk rot: mot utmattelse og stress. Virker styrkende, fokuserende og gir energi.

Havre: mot søvnløshet, depresjon, angst og utmattelse. Virker stabiliserende og beroligende.

Humle: mot nervøsitet, angst, rastløshet, søvnløshet og spenninger. Virker beroligende og krampeløsende.

Sitronmelisse: mot depresjon, nervøsitet, stress, sjokk. Virker nervestyrkende og oppløftende.

Rosmarin: mot depresjon og dårlig blodsirkulasjon. Virker nervestyrkende, oppløftende, antiseptisk og gir energi.

Isop: mot nervøsitet og angst. Virker antiseptisk, vitaliserende, øker konsentrasjonen og styrker nyrene.

Skrevet

Kjempeflott tips dette, det må prøves..

Vet noen om det selges over internett også, bor på landet og må kjøre ganske langt for å komme til noen som selger helsekost..

Annonse

Skrevet

Oi, dette hørtes jo supert ut. Hva koster det? Er det noen bivirkninger? Hva skjer hvis man slutter, blir man nedfor igjen da eller? Trenger virkelig noe sånnt nå, man blir stressa og nervøs med spebarn..

Skrevet

Fant det på www.dgr.no.. Fikk bestilt det også, kom på 299kr med frakt og porto..

Skrevet

På ernergica.no står det at det ikke skal brukes av gravide og ammende.

Skrevet

Får sikkert pepper nå, men... mange får faktisk energi av å ha sex også. Det er vanskelig å finne tid og overskudd til et sexliv midt oppi unger og husarbeid og hverdagspes men jeg (og mange andre med meg) merker at et nypp i ny og ne faktisk GIR energi mer enn det tar :)

Skrevet

Åh, kult...må prøve den der!! Føler at vintern er laaaang akkurat nå...Men siden det er urter så burde jeg vel kunne bruke den selv om jeg er gravid..?

Skrevet

Pokker , leste akkurat at det ikke kunne brukes av gravide....kjipt!:o(

Annonse

Skrevet

jeg kjøpte på Buyhelse.no...179,- inkl. frakt:) Billigst der:)

Hm,rart at d står at d ikke bør brukes av gravide og ammende, kun på den ene linken da... har lett og søkt på google før jeg kjøpte og fant ingenting som sa d samme... =/

så jeg sendte en mail...så da får vi se:)

Skrevet

Og dette er svaret jeg fikk fra Buyhelse.no:

Hei Elisabeth !

Vi er veldig opptatt av til en hver tid å følge de anvisninger vi får

opplyst om fra våre leverandører. Det innbefatter også all den informasjon

rundt et produkt som vi legger ut på vår nettside, vi konstruerer ingen ting

av dette selv, så vi er avhengig av til en hver tid riktig info fra våre

leverandører.

Jeg har nå kontaktet leverandøren av Depridix og de kan opplyse oss om at

fra nå av vil vi måtte sette inn i tekst at : Produktet ikke bør benyttes av

gravide og ammende, uten samråd med lege/terapeut.

Dette var således nytt for oss og vi vil legge det som et tillegg i tekst.

Jeg ville vel da ventet med å ta mer av Depridix til ammingen er over. Det

har sikkert ikke vært problemer med dette, men allikevel bør vi være på den

sikre siden.

Skrevet

Hmm.. Og jeg som har kjøpt inn og brukt det et par dager..

Skrevet

Jeg har sendt mail jeg også og spurt om hvorfor man ikke skal ta dette mens man ammer. Så får jeg se om jeg får svar. Så kan man jo vurdere litt selv eller høre med lege.

Skrevet

jeg har ikke sluttet på de...ammer kun et par dråper om morgenen da...ikke hver morgen jeg ammer heller...så ammingen her er vel så godt som over... men tviler på at småen tar noen skade av d...:)

Og uansett så er d bare urter...hva er galt med det?=)

Skrevet

Antar at russisk rot er det samme som rosenrot, det er ikke for ammende.

Skrevet

jaja drit i d da.... tenkte jeg bare skulle tipse dere om d... vet d er en del her inne som har d tungt for tiden..men sorry!!...

kan ikke noe for at d ikke står opplyst at ting ikke kan brukes når man ammer.... !men nå skulle de gjøre d da... så da blir d vel enklere å vite hva som er "farlig" og hva som ikke er d....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...