Gå til innhold

Nå vurderer jeg seriøst og

Anbefalte innlegg

Skrevet

starte på pilla igjen. Ting er bare kjipt sånn det er nå. Sjelden sex (1-2ggr i uka) og når vi har det blir det ingen spontanitet over det siden han alltid skal dra frem kondom.. Ikke alltid han bruker den riktignok, men det blir et avbrudd og hverken jeg eller han klarer å slappe av. Han fordi han er tilsynelatende livredd barn og jeg fordi jeg alltid har et pittelite håp om at han skal komme inni også blir jeg skuffet enten han hopper av eller om han tar på kondom. I tillegg fører dette til stadig småkrangling og uenigheter og jeg merker at det går utover forholdet oss i mellom. Samme hvor mye vi snakker om det så er han fortsatt ikke villig til å prøve før om neste sommer igjen - tidligst - og tenker at kanskje det er bedre om vi har det bra fremover uten noe mas og stress og at han kanskje skifter mening fortere da..? Har ikke noe lyst til å begynne igjen, men det er likevel bedre tror jeg enn å ha det sånn vi har det nå... Jeg blir like skuffet hver gang TR kommer, for når man hopper av er det jo en pitteliten sjans og da begynner jeg bare å tro at noe er galt med han sånn at det ikke går... I tillegg skal jeg ta opp treningen igjen og kutte ned på BIM for da tenker jeg mye mindre på barn merker jeg... Til bursdagen min ønsker jeg meg en tidsmaskin sånn at vi kunne ha hoppet et drøyt år frem i tid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... En tidsmaskin hadde ikke gjort noe nei...

Sex 1-2 ganger i uka... Skal vi bytte mann eller...? her er det kanskje hvis jeg heldig sex annen hver uke...hehe...

Men seriøst så forstår jeg deg...Det er skuffende med lite og dårlig sex.

Men du har nok rett i at tiden går kjappere og mindre tenking på baby/barn når man har andre ting å gjøre enn å sitte på BIM hele dagen/kvelden....

Husker ikke når du sluttet på pilla men det hadde vært dumt om du skulle starte på de igjen... Hva med å prøve noe annet?? Som eks Pessar?? eller??

Vel, håper ting ordner for deg og at det blir bedre mellom dere...=o)

*klemme deg...* =o)

Skrevet

En kort oppdatering: Nå har vi snakket sammen og jeg har fått ut litt frustrasjon rundt alt dette her. Han synes ikke jeg trenger å starte på pilla igjen og han sier han ikke er så redd som jeg tror, men at han trenger litt tid til å venne seg til tanken bare.. Men tror fortsatt ikke han skjønner åssen jeg har det, men det vil han nok aldri kunne sette seg inn i uansett.. :-) Helgen skal brukes til å gjøre noe hyggelig sammen med folk som absolutt ikke er klare for barn, det får meg nok over på andre tanker for en stund.. :-)

Takk for forståelsen, godt med et sted å blåse ut litt og hvor folk ikke tenker at man er helt koko i hodet ;-)

*klem tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...