Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Fikk beskjed om at junior lå i seteleie på kontroll i går. Kjente først at jeg ble litt svett, men har fått innvillget KS av andre årsaker. Nå forstår jeg hvorfor jeg har konstant trøkk ovenfor navelen, hodet ligger der å trykker! Lurer på om seteleie kan ha noe med min meget trege mage å gjøre, eller er det bare en del av svangerskapsplager generelt?
tuppen og lillemor Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 var hos jordmor i går, mitt barn lå også i sete... er 33 uker. ble oxo veldig svett, håper hun snur seg. har oxo mye trykk langt oppe, jeg trodde det var rompen, men nei. ett hode.
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg var på ktr i uke 36 hos Jm i går. Fikk da beskjed om at barnet har lagt seg i seteleie. Ble veldig skuffet da barnet har ligget i hodeleie siden uke 30. Men nå har han plutselig bestemt seg for å snu rumpen ned. Jeg har ventet nå en stund på at magen skal synke og at "nedtrykks" følelsen skal komme fordi hode har festet seg. Men neida... nå er rumpen nederst. Skal på Ul i morgen for å sjekke leiet bedre og de vil prøve å "snu" barnet. Vet ikke hvordan de har tenkt å gjøre det men.. I og med det bare er 4 uker igjen til termin så har ikke barnet så god plass til å snurre rundt lenger. Håper derfor han tar til "fornuft" å snur seg snarest!! Ønsker virkellig ikke KS , men setefødsel høres helt grusomt ut. Redd for komplikasjoner og sterke smerter. Lykke til dere andre med seteleie. Håper alt går bra til trass for dette. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå