JuliLinda Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Bor i nord, men skal en tur til Oslo i mars og tenkte å benytte sjansen til å få en 3D ul. Noen her inne som vet hvor man kan få gjort en slik og hva det evt. koster.
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 hvis du går inn på majorstuaklinikken.no så står det litt der =) tror det koster rundt 1000 kroner
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hos Majorstuaklinikken. Det koster 1200,- for 15 min. med sonograf, dvs. en som kun viser deg bilder og som ikke er lege, kan altså ikke svar på andre spørsmål enn rent anatomiske. Ser ikke etter kjønn. 30 min. med spesialist ( lege ), en av de beste i Norge, koster 1500,-. Da kan du grave og spørre så mye du vil, han ser på alt og kan forklare alt. I begge situasjoner får du med 3D-bilder og filmutsnitt på en CD, slik at du kan se på det hjemme, om og om igjen (:
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 dette visste jeg ikke...!! godt jeg ikke har bestilt der da.. hehe.. vi drar jo for å se kjønnet lixom.. men hvor kan man bestille time hos spesialist da?
SaNdRa & RiNa Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg var på majorstuaklinikken og det koster 1000 kr, men ikke for 15 min. Vi var der i nesten en time. Sonografen var kjempe flink, forklarte oss masse og svarte på alt vi lurte på ihvertfall! Etter hva jeg har hørt er det vanlig. Fikk masse fine bilder og filmsnutter på flere minutter tilsammen. Du kan se bildene hvis du går inn på nicket mitt og deretter mine bilder. Gå inn på hjemmesiden deres og ring og hør! Anbefales ) Gled deg!
SaNdRa & RiNa Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 De så forresten etter kjønn også! Spurte om vi visste/ville vite )
JuliLinda Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 Herremin så nydelig liten baby. Skikkelig nusselig:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Beklager, skrev feil, de sa det skulle koste 1000 kr. for sonograf, ikke 1200,- som jeg jeg skrev. Det varierer sikkert i tid mht. 15. eller 30 min.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 De ser etter kjønn hos sonograf, det sa de ihvertfall på telefonen, så jeg håper virkelig at det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå