Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Noen av dere som har erfaring med søtpotet som babymat? Altså å koke og lage purè av. Det er jo veldig energirikt og lett å mose.
mamman`te2flottegutter Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke brukt det selv enda, men jeg så en oppskrift i Liberomagasinet 6-9 mnd. Vil du ha den?
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Ja takk! Det var meg som skrev forrige innlegg. SKjønner ikke hvorfor det ble anonymt.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg gå lillemor most søtpotet fra hun var 5 mnd jeg. Gikk helt fint det. Vanlig potet smaker jo ingenting så det ville hun ikke ha.
mamman`te2flottegutter Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Rotpure` 1 gulrot 1 liten pastinakk 1 potet 1/2 søtpotet 11/2 dl vann Litt smør (kan sikkert bruke usaltet smør eller olje) Bruk en litt dyp kjele slikat du kan mose maten i denne. Skrell rotfruktene. Skjær i tynne skiver med kniv eller ostehøvel. Legg rotfruktene i kjelen og hell over vannet. Kokes til rotfruktene er møre. Moses til jevn masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå