Gå til innhold

ang blødninger........noen som har opplevd det samme??


trimmern

Anbefalte innlegg

Heisan!

Vært hos legen idag og urinprøven viste at jeg er gravid. Er nå 7 uker på vei., MEN igår og idag har jeg blødd litt...huff, blir så kje....hadde en SA i 2005. Det er blod på papiret når jeg er på do. Det er ikke store mengder, men det er ferskt blod liksom. Tok blodprøver idag og skal tilbake over helga for å ta nye. Da får vi se om det stiger eller ei. Men det er så lenge å vente:(

 

noen som har erfaring???

 

ha fortsatt en flott dag

 

klem trimmern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. :)

 

 

jeg hadde også sporblødninger i begynnelsen, men var på UL i går og gutten min har det fint.

 

inegnting å være redd for, men blir det skjer det ofte kan du ta det opp på neste kontroll time.

 

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Var til tidlig UL i dag, og fikk vite at det kan komme litt blødninger når det gror seg fast i livmor.. Så ikke bekymre deg unødig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt i 3 dager, det var så lite at man så vidt kunne se det. Jeg blødde ikke hele tiden, det kom liksom bare på papiret når jeg tørka meg etter å ha vært på do, den siste dagen kom det bare litt blo på papiret på kvelden. Jeg dro til legen den andre dagen og fikk gu, og hun sa at alt så fint ut, og at det var vanlig å blø litt så lenge det var så små blødninger. Jeg er ikke sikker, men ifølge legen så virker det som om det skal gå bra. Så lenge du ikke blør mye, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så mye, men hvis du er usikker så ta kontakt med legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.... Vet akkurat hvordan du har det. Jeg er 10+2 og har blødd siden mandag. Var på ultralyd på tirsdag og da var alt i sin skjønneste orden. Men jeg blødde fremdeles og tenkte at jeg skulle ringe til sykehuset i dag, men vips! så forsvant blødningene. Legen på sykehuset sa at noen blødde en del under graviditeten, men at det ikke trenger å bety noen ting. Hadde en spontanabbort for en fem års tid siden og tro meg du merker forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også blødd noen dager. Den første dagen dro jeg til legen og kunne fått til ultralyd allerede da. Men ventet til over helga. Da fikk jeg se at det var liv inni der. Og DET roet nervene. Legen min sendte meg ikke dit fordi hun trodde jeg hadde abortert, men fordi jeg skulle slippe og tenke unødige tanker. Rart at ikke du også ble sendt på ultralyd synes jeg.. Si du vil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder meg, og tenker litt tilbake, så jeg gikk inn her.

 

Jeg blødde masse i uke 6, ble dødsredd, hadde også vondt i magen og ryggen.

 

Ble sendt på ul i uke 8.

 

Nå er jeg i uke 40 :))) og blir snart mor :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Tusen takk til dere som har svart. Jeg har desverre blødd mer idag. Har skikkelig mens smerter og det kommer en del blod ved hvert dobesøk. Er det noen som vet når symptomene forsvinner hvis det ender i en SA??

 

klem trimmern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...