Gå til innhold

November: Plutselig begynt å spise så mye på natta..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt sutreinnlegg fra meg i dag. Eir har siden starten hatt en fin rytme på natta. Først sovet 5 timer, mat, 3 timer, mat, tre timer til. mat...

 

Men nå de siste par ukene våkner hun mye oftere og spiser ordentlig. i natt la hun seg halv ti og våkna halv ett, halv tre, halv fem, seks, sju og åtte. tok henne over til meg og slumra til ni..

Har før spist en flaske mme på kvelden, men den vil hun ikke ha lengre så nå fullammer vi. Jeg trodde kanskje det var derfor, men det er det ikke for jeg fikk i henne ei god flaske et par kvelder og det var på samme viset da.. Et par tre netter har hun våkna enda oftere og i starten trodde jeg det var økedøgn for da komm det "normale gamle" netter innimellom, men nå har vi ifølge denteorien hatt økedøgn i flere uker det skal man da ikke? Hvordan få tilbake flinke sovejenta mi.. Hadde jeg bare fått fire timer sammenhengende per natt så kunne jeg gjerne vært oppe hver time resten. Men tre, da er jeg zombie resten av dagen. Merkelig at en time ekstra sammenhengende søvn gjør så mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss er det veldig forskjelllig fra natt til natt hvordan han sover. Nå har jeg begynt å legge han rundt syv om kvelden , for da er han kjempe trøtt. Og da kan han våkne noen netter rundt halv ett - ett og så tre, og så seks igjen. Mens noen netter kan han sove helt fra syv til tre, fire og så seks igjen.. Så noe fast rutine er ikke det blitt her heller..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig varierende her også. Noen netter er bare så deilig da han sover 6-7 timer før han spiser og så 4-5 timer til, men så er det netter da det max går 3 timer.......-og som du sier da blir man zombie. Jeg merker også at 4 timer er MYE bedre for da føler jeg meg greit nok uthvilt dagen etter, men 3 timer....nope!

Håper vi får en fast rytme på spisinga på natta snart. Greit at det er litt forutsigbart, så man slipper å "grue" seg til hver natt..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...