Gå til innhold

Første telefon til nav:( *sutre*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fytti katta hvor nedlatende er det mulig å være da!!

blæh, dette lover jo godt!

Skulle bare høre hvordan rutinen var å får bestille flybillett etter rekvisisjon her i kommunen, skulle tro jeg hadde iq på 10 etter tonen til ho jeg snakka med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja det er jeg enig i! jeg ringte oxo dit i dag for jeg er sykemeldt å da lurte jeg på hvordan løns ordningen min var! maken til sur dame har jeg aldri sett!

Skrevet

Jeg var på nav forrige uke også for å høre om rekvisisjon om reise. Han jeg pratet med da sa jeg ikke fikk dekket noe pga at St.Olavs tilhørte en annen helseregion!!! 3 dager senere dro jeg til en annen fyr og selvfølgelig skulle jeg få dekket hele reisen, han var så grei atte!

Lurer på om de jobber etter samme regelverk??? Det gjelder å ikke gi seg etter første svar...

Skrevet

Det lurer jammen meg jeg på å, om de jobber etter samme regelverk altså?!

Skrevet

Jeg fikk heldigvis telefonnr til plassen der jeg kunne bestille flybillett, kom til Berg Hansen.. Åhh!! Var så stressa over å kanskje møte på noen andre sure folk da jeg hadde noen ønsker om litt senere retur reise!

Men alt gikk flott! Trengte ikke å drasse meg ned på NAV med rekvisisjon som hun sure mente jeg måtte!

Letta nå, og håper det er lenge til jeg må spørre NAV om noe!

Skrevet

Jepp, dem e ganske mugla der inne på nav... Skulle tru at våkste mosesopp på dem, dem e jo sur heile tia, åg ikkje minst frekk.

Var der i dag...

Skrevet

dere må bare kjefte litt på dem,da blir de så medgjørlige att det er en fryd.hehe.alle hilser på meg når jeg entrer den vi faller til.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...