peanut:) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet når det lønner seg å ta 3D-ultralyd? Jeg fikk ikke time før i uke 29...er det for seint? Noen som har vært i uke 29 og har bilder???
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 jeg har hørt at jo lenger du venter jo bedre resultat,jeg skal også på 3d i uke 29..gleder meg masse
peanut:) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Da får vi satse på at resultatet blir bra:) Blir jo uansett en stor opplevelse å se lille jenta mi igjen:D Men undersøkelsen koster 1300,- så da vil jeg gjerne ha mest mulig igjen for pengene;)
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hei! vi er interessert i 3d jeg oxo, siden vi ikke fikk vite kjønnet på ul i går! leste litt på majorstuaklinikken i går og der står det at de anbefaller å dra i uke 24-30.. jeg har noen venninner som har vært på 3d.. hu ene dro i uke 27 og fikk kjempe fine bilder.. hun andre dro i uke 30 og fikk ikke så bra bilder.. er vel fordi det er mindre plass i magen. jeg veit ikke!
peanut:) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 Dersom du ønsker å få time tidlig anbefaler jeg deg å bestille med en gang!! Jeg var på UL for 2 dager siden, og tenkte bare jeg skulle ringe Medicus for å få vite litt mere om 3D-ultralyd...hadde egentlig tenkt å vente noen uker med å bestille og ønsket time rundt uke 25...men de hadde bare EN time ledig mellom uke 25 og 30 for meg, og det ble uke 29...så der hadde jeg flaks!! Var visst stooor pågang her i Trheim ivertfall...
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 oi... trodde ikke det var så fullt! hehe.. jeg får prøve å bestille time i dag da!! selvom det er 8 uker til jeg er i uke 24 i følge ul i går..
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Jo lengre man venter jo mer utviklet og ferdig er babyen, men jo lenger du venter jo større blir den også og det vil si at den ikke får plass på skjermen så det blir dårligere resultat enn hvis man tar 3D mellom uke 20-26.. Men dette er bare det jeg er blitt fortalt av jordmor. Men jeg hadde også lyst til å vente så lenge som mulig for å se underet mest utviklet :-) SÅ lykke til jenter, gled dere :-)
SaNdRa & RiNa Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Jeg var i uke 27+3 Bare gå inn på nicket mitt så kan du titte! Mulig det er litt dårlig plass inni der i uke 29 sånn at bildene blir 'uklare'... Men er jo ikke bra og ta for tidlig heller da... vanskelig.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå