Gå til innhold

Vannet går vs. slimproppen...hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eller annet skjer her, og jeg er fryktelig usikker på hva. Beklager detaljer, men det er ihvertfall helt blank luktfri væske og jeg kjenner at det renner av og til, men så ser jeg etter og da ser det ikke mye ut. Selv om jeg måtte skifte bukse tidligere...nå har jeg sikra meg med et stoooort bind :-)

Kjennes nesten ut som om jeg tisser på meg, men jeg gjør jo ikke det.

Er det noe som kan skje i forbindelse med at denne slimproppen skal gå, eller kan det rett og slett være fostervann? Er det kanskje helt vanlig? Har 3 uker igjen til termin og ja, jeg er førstegangs ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til sykehuset og spør! Kanskje de vil ha deg på kontroll...

Skrevet

Vannavgang! Legg deg flatt ned og ring sykehuset.

Skrevet

Hodet er festa, så jeg trenger ikke legge meg ned ;-)

Ville bare vite om noen har erfaring med det samme før jeg ringer.

Skrevet

Alle erfaringer er forskjellige, så ring sykehuset uansett. De er der for å gi deg råd.

Skrevet

Så bra at hodet er festet. Ja du er jo førstegangs...

Vel du er innenfor fødetiden så noe skjer. Ring sykehuset uansett. Det kan være de legger deg inn når vannet går. jeg er 22+3 selv og går med f.vanns lekkasje. Det er ingenting å spøke med. Du kommer til å få rier snart om det kommer nok vann. Ring føden!!

Skrevet

Jeg har liksom gått og venta på at det skal komme en slimpropp, men skjønner jo at det ikke skjer. Det er nok fostervann ja. Snakka med sykehuset, og jeg skal på kontroll i kveld, men aner ikke hva som skjer etter det. Greit å sjekke uansett!

Takk for svar :-)

Skrevet

oi spennende :-)

Sendte deg ei melding jeg...ble jo helt gira her jeg sitter hehe

Du må passe på å holde meg oppdatert :-)

Skrevet

Hehe blir litt gira selv jeg. Jeg var sikker på at de kunne stoppe det, men jo mer jeg leser jo mer ser det ut som om i uke 37 så lar de det gå din gang. Aj aj men jag är inta redo hehe.

Skrevet

Hvordan går det Sanasol? Fødsel på gang??

Skrevet

Oj, nå venter jeg spent...... skal du lure deg før meg.... hmm.... Du hplde oss oppdatert c",)

Skrevet

har du fått noen rier nå da? vært inne på kontroll? jeg har ingen tegn til rier her ennå, lurer fælt på hva som skjer når jeg kommer på sykehuset!

Skrevet

Nå har jeg vært på sykehuset, og alt er bra med vesla. Hun har hodet godt festa i bekkenet (så godt at de måtte ta UL for å sjekke om hodet virkelig var på plass eller om det var baken som lå ned) og er tydeligvis veldig klar til å besøke verden. Vi skal være hjemme i natt, og tilbake i morgen tidlig. Som om jeg får sove et eneste lite sekund! Vannet renner og det er skikkelig rart hehe. Ingen rier eller vondter av noe slag da, så det er ingen hastverk. Jeg skal bare slappe av som best jeg kan og spise godt så lenge.

Kommer det ikke rier i løpet av natta så settes jeg nok i gang i løpet av helgen. *gulp*. Nå ble dette veldig veldig virkelig!

Hilsen køsniker'n ;-)

Skrevet

så bra :-) - er glad på dine vegne! Tenk snart har du babyen din i armene :-) Lykke til!!!

Skrevet

dette er jo bare sååå spennende!!

utrolig mange i "gjengen" som føder før tiden da! :-)

Masse lykke til og gleder meg til oppdateringer :-)

Skrevet

Kjempespennende Sanasol!

Jeg har jo bare lurt meg inn her på 3dje tri, hører egentlig bare hjemme på 2dre tri enda. Men synes det er spennende å følge dere også. Lykke til så myyyye! Prøv å sove og samle krefter til den store bragden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...