Gå til innhold

Hvor mye hadde dere klart da det var 9 uker igjen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nok klær.. Ellerså har jeg alt av utstyr men har ikke ordnet det, og ikke vasket eller lagt sammen klær, men det KLØR i fingrene etter å få begynne,....

Når gjorde dere klart og hva????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen. Har akkurat hengt opp siste maskin med babytøy nå,-ullklærne. Ellers er alt klart til den lille kommer.

Har nå 2 uker igjen...men JM sier det er stor sannsynlig han ommer før siden datteren vår kom 9 dager før, og på siste kontroll sto hodet godt plantet langt ned i bekkenet...

Så siden jeg førventer (.....) å føde før terminen har jeg holdt på å gjort ting klar de siste 2 ukene.....slik at de siste dagene fram til fødsel slipper å bli stress :)

Lykke til og kos deg m vaskingen :)

Skrevet

Da var det mye som var klart i hodet!! Hadde planlagt alt!! Nå er det under 5 uker igjen, NÅ starter det her i huset! Sjekket hvor kommoden med babytøy skal stå. Hentet fram tøyet til junior, starter på mandag med vaskingen. Lykke til!

Skrevet

Hehe. Virke som det bare e æ som "stresse". hihi.

Har vært længe hjæmmeværanes, så æ bynte å se over babyklær allerede i uke 7. Nu e alt klart, æ har 8 uke igjen! ;) Men alt står enda i bod da, ikke tatt frem, men alt e liksom klart, vaska osv. Klærne som e vaska har æ lagt i kommoden! ;) Tør næsn ikke å si det, men har allerede laga bag til sykehuset! huff!!! ;)

Å må bare si en ide du kan gjøre før fødsel..... Kjøp gips på apotek, smør mage og brystkasse me vaselin, å legg våt gips på. La det tørke, å vips, så har du avstøping av magen. Gjorde det me forige, det e arti å ha den på soveromsveggen. Mal den eller pynt den, eller bare ha den enkel hvit! Bare et tips! ;)

Lykke til me fødsel!

Ps. Vet du kjønn? Vi skal ha ei jenta til, så mye fint fra forige! ;)

Skrevet

Kjøpte inn det siste på januarsalget, det var vel sånn i uke 31 ca... Men ellers er ikkeno egentlig klart.. Seng og vugge er flatpakket, vogna i eske, klærne uvasket.. :-) Går inn i uke 35 nå da, så har jo god tid enda ;-)

Skrevet

Er i uke 32 og har ingenting klart egentlig. Har bestilt vogn og seng, men det er det hele. Og faatt en rangle i gave av en venninne.

Maa jo ha noe aa gjoere naar svangerskapspermisjonen begynner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...