Trillet Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 jeg har nok klær.. Ellerså har jeg alt av utstyr men har ikke ordnet det, og ikke vasket eller lagt sammen klær, men det KLØR i fingrene etter å få begynne,.... Når gjorde dere klart og hva????
To store og en i magen Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 kjenner meg igjen. Har akkurat hengt opp siste maskin med babytøy nå,-ullklærne. Ellers er alt klart til den lille kommer. Har nå 2 uker igjen...men JM sier det er stor sannsynlig han ommer før siden datteren vår kom 9 dager før, og på siste kontroll sto hodet godt plantet langt ned i bekkenet... Så siden jeg førventer (.....) å føde før terminen har jeg holdt på å gjort ting klar de siste 2 ukene.....slik at de siste dagene fram til fødsel slipper å bli stress Lykke til og kos deg m vaskingen
attpåklatt1 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Da var det mye som var klart i hodet!! Hadde planlagt alt!! Nå er det under 5 uker igjen, NÅ starter det her i huset! Sjekket hvor kommoden med babytøy skal stå. Hentet fram tøyet til junior, starter på mandag med vaskingen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Hehe. Virke som det bare e æ som "stresse". hihi. Har vært længe hjæmmeværanes, så æ bynte å se over babyklær allerede i uke 7. Nu e alt klart, æ har 8 uke igjen! Men alt står enda i bod da, ikke tatt frem, men alt e liksom klart, vaska osv. Klærne som e vaska har æ lagt i kommoden! Tør næsn ikke å si det, men har allerede laga bag til sykehuset! huff!!! Å må bare si en ide du kan gjøre før fødsel..... Kjøp gips på apotek, smør mage og brystkasse me vaselin, å legg våt gips på. La det tørke, å vips, så har du avstøping av magen. Gjorde det me forige, det e arti å ha den på soveromsveggen. Mal den eller pynt den, eller bare ha den enkel hvit! Bare et tips! Lykke til me fødsel! Ps. Vet du kjønn? Vi skal ha ei jenta til, så mye fint fra forige!
mayaya Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Kjøpte inn det siste på januarsalget, det var vel sånn i uke 31 ca... Men ellers er ikkeno egentlig klart.. Seng og vugge er flatpakket, vogna i eske, klærne uvasket.. :-) Går inn i uke 35 nå da, så har jo god tid enda ;-)
Wurm Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Er i uke 32 og har ingenting klart egentlig. Har bestilt vogn og seng, men det er det hele. Og faatt en rangle i gave av en venninne. Maa jo ha noe aa gjoere naar svangerskapspermisjonen begynner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå