Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Er det bare jeg som ikke gidder å telle DAGER fram til fødsel? Syns det går så fort at jeg så vidt rekker å telle ukene av og til Sitter dere med en kalender og teller eller?
Nenya^juni2010 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 står på "din egen side" hvor mange dager man har igjen:)
Solskinnsjenta Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Vi går inn på din side her inne og får oppgitt hvor mange dager det er igjen til oppgitt termin =) Så der får jeg oppgitt at det er 181 dager igjen til termin.
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg teller ikke hvor mange dager det er igjen. Vet det er leeenge til midten av juni. Men er opptatt av hvor langt jeg har kommet. I dag er jeg f.eks 22+3. Viktigere å være glad for det en har gjort enn å sukke etter alle de dagene som er igjen...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Oi, har ikke sett dagene på din side ) Takk for tipset! Men jeg er så distré at jeg tror jeg bare fortsetter med uke-tellinga jeg! Enig med deg, Lone35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå