Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hva syns dere om Tori (jentenavn, altså)?
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Syns det er for mange gutter som kalles dette, derfor føler jeg at det er en blanding av maskulint og Tori Spelling (som ikke er helt A4).
StorkeMammaen Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Syns det er et guttenavn, uten særlig klang. Altså ikke fint.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Funker ikke helt på norsk, dessverre...skulle gjerne kalt opp ei snuppe etter Tori Amos, verdens beste artist, hehe
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Vet om en superkul jente/ dame som heter Tori. Er ikke noe problem å si navnet på norsk, like lett som å si Tore, så det problemet skjønner jeg ikke! dessuten er det et norrønt navn, slett ikke engelsk e.l. som noen her åpenbart tror.... Ellers, hva med Tone i stedet, dersom du synes Tori blir for sært? Er ikke mange som heter det nå lengre, av babyer i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg syns det er fint :-) toril er også et pent navn
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Tori er ikke fra Tori Spelling når det brukes i Norge, det er norsk på linje med Tora, Toril og Tiri. Kjenner ei flott dame som heter det, og det er ikke maskulint i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå