Gå til innhold

Ikm rundt 15.feb,når tester dere????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikm den 14.02. Jeg har tatt en negativ test i dag, men det er mest fordi jeg ikke klarer å holde meg,, ikke fordi jeg trodde den skulle være positiv....

Føler jo på meg at dette kanskje er min tur, så jeg krysser fingrene....

Tenker å teste mandag, tirsdag og onsdag, og så videre om ikke tanta kommer.

Jeg har høyt testforbruk for å si det sånn....

Men blir du ikke litt skuffa hver gang det ikke kommer strek/kryss, så du liksom blir skuffa veldig mange ganger? Men nicket ditt sier vel det meste:-)

Jeg vet ikke hva slags tester jeg er enda, siden vi begynte å prøve skikkelig har tr kommet akkurat på dagen hver gang!

Jeg har ikm 16.febr sånn ca. Det er en fredag. Hadde tenkt å evt vente til over helgen(hvis jeg klarer å holde meg). Teste så mange ganger forrige periode. Tenkte for meg selv at jeg kan ikke holde på slik hver mnd. Forrige måned gikk jeg to dager over. Det kan jo være at ikm er tidliger også, man vet jo aldri. Derfor tenkte jeg å vente til over helgen. Kjæresten min og jeg reiser til Spanie 21.febr, så det hadde vært greit å vite noe før det. Men syns også det er vanskelig å holde seg.

Men selv om du testet neg i dag, kan du være gravid. Tror nok det er litt tidlig å teste. Har du noen symptomer?

godt å høre at jeg ikke er alene da.......he,he..

Bestilte tester i går,og jeg tror neppe de blir liggene så lenge før de blir brukt;)

Tar dette tid(1pp),kommer jeg til å bli en storforbruker!!!!!!!!!!

Lykke til med testinga, og så fort testene mine ligger i postkassa henger jeg meg på;)

Annonse

ja, jeg er en storforbruker jeg også..... jeg kunne ha hatt en ny barnevogn jeg nå for å si det sånn. HAHAHAHAHA!!!!!!

Jeg er usikker på om jeg har ikm den 13 eller 14... 26 dager syklus, el den 31. Jeg får to svar. Trodde det var 14, men babyverden sier 13...

Noen som kan hjelpe???

Jeg blir ikke skuffet, men tenker "da er jeg gravid, men har ikke fått nok hcg enda:)"

Jeg hadde første mensdag i siste periode 19 januar. Tok el teste 2.febr. Den slo ut. Så jeg forventer ikm fredag 16.febr. Da har det gått 28 dager. Krysser fingre og tær for alle som har ikm i uke 7. Dette er veldig spennende. Tenk om vi var flere som ble gravide.

E:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...