hipphurra Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Hjelp..er inne med sykt barn på 2,5 år, i tillegg til vesle jenta ( som heldigvis er frisk). Trenger forslag til hva vi/jeg kan fylle dagen med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvor syk er eldste da? Dere kan jo bake en kake samme, tegne, bygge med klosser, se på en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipphurra Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Lungebet og ørebet. Er utrolig lei Postmann Pat, Nemo,Teletubbies og Bjarte Leithaug Men ho er nok i form til bollebaking. Kanskje vi får prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har parkert 8-åringen i sofaen med barne-tv, men det er vel ikke det helt store for en på 2,5. Legg puslespill. Er hun glad i å fargelegge? Loppelill har noen fantastiske fargeleggingssider på hjemmesiden sin, så denne har jeg kopiert derfra: http://www.simonerossi.it/coloring/index.htm Lese bøker og høre på sanger, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipphurra Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Det var en gøy side. Har printet ut noen sider nå, jenta ble sååå gla:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Jepp, de var helt supre her hjemme, 5-åringen valgte de hun ville fargelegge - og skrev ut i vilden sky!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå