Gå til innhold

Huff, jeg gråter hele tiden jo......(samme som assistert befrukning)

Anbefalte innlegg

Bare jeg ser en gravid mage, eller hører noe herlig om barn enten det er fra venner, famile eller på tv..............jeg lengter så forferdelig!!

I går satt jeg med studiene mine som vanlig...og stoffet handlet om kontakten mellom mor og barn både før og etter fødsel.............satt der å gråt hele tiden vettu.......svært så følsom jeg har blit da:(

Fortsetter under...

Uff, stakkars! Du må prøve å tenke positivt. Det blir din tur en gang, helt sikkert! Jeg er litt deppa innimellom, men prøver å ikke la det gå ut over andre. Har begynt å trene og spise sunnere, og tenker heller mer på helse og kropp. Greit å ha noe annet å fokusere på innimellom prøvingen. Funker for meg ihverfall.

Klem til deg!

Jeg beundrer ditt mot.....du har jo prøvd kjempelenge selv og vet hvordan det er! Jeg prøver å fokusere på andre ting også, men det er jo så vanskelig- det ligger der som en indre lengsel hele tiden......og tårene bare kommer........jeg må jo bare le av meg selv i blant da- siden jeg tåler så lite for tiden..................trøster meg med at vi snart skal få behandling og da øker jo sjansene våre veldig for å bli gravide!

Klem til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...