Gå til innhold

Huff, jeg gråter hele tiden jo......

Anbefalte innlegg

Bare jeg ser en gravid mage, eller hører noe herlig om barn enten det er fra venner, famile eller på tv..............jeg lengter så forferdelig!!

I går satt jeg med studiene mine som vanlig...og stoffet handlet om kontakten mellom mor og barn både før og etter fødsel.............satt der å gråt hele tiden vettu.......svært så følsom jeg har blit da:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8140433-huff-jeg-gr%C3%A5ter-hele-tiden-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bella*15pp

Jeg kjenner meg såååååååå igjen.... er ikke så altfor mye før jeg heller begynner å gråte....

Har blitt noe forferdelig følsom i det siste halv året. å det er egentlig helt j----.................

men prøver å trøste meg med at en gang blir det vår tur å:)

klem

Sant nok:)

Sitter å leser litt om sykehuset i tromsø nå, håper egentlig noe skjer snart. tenker heller på det enn å fokusere på den pergon vi går på nå. for jeg klare ikke helt å ha noe håp på at det skal gå denne gangen:(

Håper bare på at vi høre noe fra tromsø snart:)

Du, bella*15pp; kan jeg legge deg til på vennelista mi?

Ser vi er like gamle:) va å tok en titt på profilen din i sta:)

klem

Annonse

Hei Igjen:)

Joda, jeg holder ut. enda vanskeligere blir det siden mannen min reise på havet, å er da borte 4 uker å hjemme 4 uker.

Jeg har veldig løst å selv ringe til tromsø å høre hvordan man kan komme seg fortere framover. syns den privat legen vi har vært til er noe treg egentli. men jeg vet ikke hva mere han kan gjøre når han en gang i framtiden får svar fra tromsø ang blodprøvene de tok av sambo her på sykehuset. men de blodprøvene var bare for å se hvordan celle delingen i selve kroppen hans var!

He he, akkurat som at jeg kunne skrevet det selv, når jeg dreiv og proppet i meg hormoner.

Hvis det er noen trøst Bella; bare vent til du blir gravid, og for ikke å snakke om når du har født, da blir det ENDA værre!

Men det er godt å vite at man ikke er den eneste som sitter og griner for "ingenting".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...