Gå til innhold

Spørsmål om SA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde en MA i slutten av nov. Var så gravid igjen, men hadde en SA på tirsdag. Så utrolig leit.

Det jeg lurer på er:

Hvor lenge er det vanlig å blø?

Hvor lenge hadde dere smerter?

Når kan man trygt ha sex igjen?

Mistet forresten i uke 4-5, så har ikke vært til lege, bare hatt telefonkontakt. Mange som har vært til ul etter en tidlig SA?

Leg anbefalte at jeg for min egen del burde vente 2-3 menustrasjoner... nå tenkte vi at vi skulle vente slik at vi ikke får barn i desember. blir forhåpentligvis fort gravid igjen, d jeg har blitt det på første forsøk begge gangene.

Fortsetter under...

Så trist !

Vet ikke helt hvor lenge det er vanlig å blø etter sa, men da jeg sa blødde jeg en ukes tid...

Hadde bare smerter den samme dagen som det skjedde, men ikke veldig voldsomme smerter annet enn når det kom ut.. Var til ul, men jeg var i uke 7, og da ville de jeg skulle sjekke om alt hadde kommet ut.. Men hadde det vært noe tidligere så hadde jeg ikke fått ul..

Det er trygt å ha sex igjen med en gang man har sluttet å blø / utflod er normal..

Er det eneste jeg vet om det hvertfall :)

Det med å vente litt med å prøve er nok veldig lurt.. livmoren og kroppen din og alt er jo veldig "slitne" så da er det nok større sjnase for at det fester seg og slikt hvis man venter litt :)

Hei på deg! Da er vi i samme båt.....

Hadde en MA i midten av nov og en SA konstantert ved UL i dag......

Legen sa jeg hadde kvittet meg med det meste og at jeg derfor kom til å blø i et par dager til... Har blødd siden mandag..... Mulig det er vanlig å blø i ca en uke da? Litt lenger enn en vanlig mens, siden det er litt mer enn bare en vanlig slimhinne som skal ut?

Fint å høre at dere tenker så positivt:)

For min del vet jeg ikke om jeg helt tør prøve igjen, men mulig jeg endrer mening når jeg får det litt på avstand?

Legen anbefalte meg å ha to vanlige mens før vi prøvde igjen nå..... Hadde en mens mellom sist......

Masse lykke til videre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...