♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Flere av dere som har blitt smittet av influensaepedemien som herjer landet? Jeg er helt utslått. Er hjemme fra jobb (vanligvis klarer jeg å gå på jobb med litt fenernedsettende). Blir man mer syk når man er gravid? Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? Jeg har lest en plass om at div forkjølelsesmedisiner ikke kan tas av gravide.
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg lurer på om jeg holder på å få noe. Jeg har vondt liksom, i venstre side av hodet. i panna og rundt øyet og nedover langs neseryggen. Alt på samme side. Kan det være virus. Huff, det er jo ikke helt ufarlig med virus under graviditet.
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 jeg har noe av det samme.. pleier som regel å gå på jobb selvom jeg er litt syk.. men denne uka har vært helt ille.. vært sykemeldt siden tirsdag og ut uka.. orker ingenting.. feber og alt.. jeg bruker tuxi hostesaft for ikke å hoste så fælt.. hoster så jeg nesten spyr..!
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Sånn hoste har jeg også hatt før. Det er helt jæv...! Spesielt om natta. Man føler liksom at man må legge seg i et annet rom for ikke å forstyrre den stakkaren i samme seng. God bedring Christineel. =0)
Snupi27 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 ja, stakkars.. nå er jeg heldig som har en samboer som sover utrolig godt.. skjønner ikke hvordan han klarer det. hehe.. han sier han ikke har hørt noenting om natta.. og da er det jo helt ILLE!! hehe..
ana baroma Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg begynner å bli frisk av influensaen... Men det har vært en hard tørn. Fikk beskjed hos legen å ligge unna hostesaft. Ellers er krapylet i kjempeform (var på UL i dag:), så det er ikke farlig med influensa visstnok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå