Gå til innhold

God morgen!! ;o)


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg så at "tre små" her påpekte mitt innlegg klokka 0410 i natt... Hi, hi... Jeg gikk ikke i søvne og dibbet, altså!! :o)

 

Har en liten gutt som har begynt å tøyse litt om natten. Jeg gjør så godt jeg kan med å ignorere det. Jeg ligger og later som om jeg sover, slik at han bare skal sovne igjen og ikke synes at det er fryktelig koselig å våkne på den tiden og lage det til en vane... Men den forkjølelsen jeg hadde henger litt i, så når jeg våkner begynner jeg å hoste og hoste og hoste... Eneste som hjelper er å stå opp. Så da satt jeg her på DIB i ensomheten klokka fire i natt! Men etter ti minutter i oppreist posisjon gikk jeg og la meg igjen og sov til halv tolv avbrutt av noen amminger... :o)

Men jeg håper det ikke blir flere innlegg fra meg sånn midt på natta, altså!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe særlig det der! Bra du iallfall har noe å gjøre sånn midt på natta da..hehe... Hvor lenge fikk du sove i dag da? Har du sovet helt til nå? Jeg har vært våken med begge snuppene i natt, ganske skutt i morges, heldigvis slapp jeg å levere i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, søvn er viktig det;-) Måtte bare sjekke om jeg faktisk så riktig da det virket som om du var en natterangler, ja!!

 

Vi har også en ide om at det er best å være musestille om natten, da sovner hun lettest!. Men vi har hatt sengen full i natt - eldsten hadde feberfantasier i går kveld - skikkelig ekkelt, siden han hadde slått hodet tidligere på dagen under aking på skolen... Men han kom mer til seg selv utover kvelden.. Så han måtte inn i sengen. Og når terror på 5 kommer og truer med sirener som kan vekke gud og hvermann, og iallefall lillesøster som er 1/2 meter unna - ja da hadde vi to i sengen..

Og da klokka ble 6.45 og lillemor skulle ha mat - ja da var det en skikkelig Kinderoverraskelse - tre på en gang!

 

Så nå er det bare å glede seg til natten igjen - for noe må jeg vel få sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er vel en oppskrytt greie?! Jeg skulle ønske jeg kunne ha klart meg med tre timer hver natt, jeg... Måtte vært praktisk! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...