Gå til innhold

God morgen!! ;o)

Anbefalte innlegg

Jeg så at "tre små" her påpekte mitt innlegg klokka 0410 i natt... Hi, hi... Jeg gikk ikke i søvne og dibbet, altså!! :o)

Har en liten gutt som har begynt å tøyse litt om natten. Jeg gjør så godt jeg kan med å ignorere det. Jeg ligger og later som om jeg sover, slik at han bare skal sovne igjen og ikke synes at det er fryktelig koselig å våkne på den tiden og lage det til en vane... Men den forkjølelsen jeg hadde henger litt i, så når jeg våkner begynner jeg å hoste og hoste og hoste... Eneste som hjelper er å stå opp. Så da satt jeg her på DIB i ensomheten klokka fire i natt! Men etter ti minutter i oppreist posisjon gikk jeg og la meg igjen og sov til halv tolv avbrutt av noen amminger... :o)

Men jeg håper det ikke blir flere innlegg fra meg sånn midt på natta, altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8140363-god-morgen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, søvn er viktig det;-) Måtte bare sjekke om jeg faktisk så riktig da det virket som om du var en natterangler, ja!!

Vi har også en ide om at det er best å være musestille om natten, da sovner hun lettest!. Men vi har hatt sengen full i natt - eldsten hadde feberfantasier i går kveld - skikkelig ekkelt, siden han hadde slått hodet tidligere på dagen under aking på skolen... Men han kom mer til seg selv utover kvelden.. Så han måtte inn i sengen. Og når terror på 5 kommer og truer med sirener som kan vekke gud og hvermann, og iallefall lillesøster som er 1/2 meter unna - ja da hadde vi to i sengen..

Og da klokka ble 6.45 og lillemor skulle ha mat - ja da var det en skikkelig Kinderoverraskelse - tre på en gang!

Så nå er det bare å glede seg til natten igjen - for noe må jeg vel få sove!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8140363-god-morgen-o/#findComment-8140956
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...