Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hei, vi har fått fødeplass på Ullevål, men ble sendt til Bærum for den vanlige UL'n pga ressursmangel... UL-termin avviker i overkant av 2 uker fra menstermin og de sa at det da var standard å komme på ny UL rundt uke 32 for en vekstkontroll. Jeg vil jo gjerne ha den vekstkontrollen på Ullevål siden vi skal føde der kort tid etterpå, men på Bærum mente de at det skulle tas hos de. Noen som har vært på standard-UL på Ullevål, fåttover 2 ukers avvik fra menstermin? Har dere da fått en slik vekstkontrolltime?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 rykker, forsvinner jo så fort nedover lista her, for det er så mange flinke aktive:)
togoegutter Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har fødeplass på UIlevål, og hadde ordinær UL der. Ble satt tilbake 5 uker, og fikk ny UL i min "nye" uke 18, men ikke noe tilbud om xtra UL i uke 32... Kanskje det er vanlig på Bærum og ikke Ullevål? Vet ikke jeg... er i uke 26 nå, og jordmor sier at så lenge SF målet er på normalen trenger jeg ikke vekstkontroll utover det vanlige.
Turid Laila Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk ikke tilbud om ny UL I uke 32 da jeg ble satt tilbake på Bærum.... Hmmm jeg vil også det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå