Gå til innhold

hårfjerning nedentil

Anbefalte innlegg

Er det stoffer i hårfjerningscremer som er skadelig for lille spiren? Liker å fjerne håret nedentil vha hårfjerningscreme, begynte plutselig å tenke på om dette kanskje ikke var bra for embryoet.

Bruker også locobase 0,1% salve, pga rectal kløe. Er det noen som vet om dette er noe man helst ikke skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8140088-h%C3%A5rfjerning-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke om det er skadeliog for barnet ditt, men jeg vet av erfaring med meg selv og andre at det ikke er bra med sånne hårfjeningskremer nedetil pga sterke m iddler, mann kan risikere å få 2 gradsforbrenning...Jeg vet ikke hva slags merke du bruker, men veet er ikke noe å anbefale...

Jeg vill ikke tatt noen sjanse på det...så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt den gamle måten...høvel!

Men lykke til uansett....

jeg var hos gyn på kontroll...bruker og å fjerne hår nedentil,men da med høvel...fikk streng beskjed fra gyn om å IKKE fjerne hår nedentil under svangerskapet,for det er så lett å få infeksjoner da....det står mye om det i gravid-blader også....

så jeg stusser heller med ei saks no,og det går ganske greit...

vil jo ikke utsette den lille for noe,eller kroppen for unødvendige infeksjoner....er forresten 23 uker i dag:)

lykke til videre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...