Lene1982 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har en del mensmurringer og stikkinger nederst i magen.. er det andre som også har dette?jeg er 11 uker i dag og har lest om at det kan komme slike smerter når livmoren utvider seg og strekk seg. men hvor lenge vare det? Ble plutselig litt bekymret..
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 jeg har også slike smerter. men det er mer sånn at de kommer å går liksom. er 10+3 på vei i dag.tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg. når du er så langt på vei som du er nå så begynner vel livmoren å vandre litt oppover i bekkenet ditt også, og det kjennes nok.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 jeg har også hatt masse sånt så det tror jeg er kjempenormalt!
nr2 i mai:) Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Har hatt det slik jeg også...men kommer ofte når jeg røyser meg å har sittet lenge. Er 10+5 på vei nå...
Baby Hilde Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har også slike smerter, men ikke så veldig mye. Jeg er litt over 10 uker på vei nå.. Vi kommer nok til å ha det sånn lenge tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå