Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 noen flere jenter her inne som har det med å våkne av at partner ligger ved siden av og koser seg så hele sengen rister??? er som å ligge på et tog omtrent... er ikke allti like smigrende å våkne sånn, særli da det skjer titt og ofte.. hva syns dere om sånn???
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Mulig jeg er ekstra kinky, men det beste jeg vet er å ta mannen min på fersken.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke opplevd det at sengen ligger å rister, men det hender jeg tenker litt "hva gjør han nå?" Jeg liker det ikke, syns det er bedre om han bedriver sånt noe i dusjen.. (=
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Sambo ligger ofte og fikler med seg selv, han onanerer ikke, men som gutter flest "leker" han med den. Det bryr jeg meg ikke om, men hadde han derimot onanert foran meg hadde jeg begynt å stusse litt...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 noen ganger er det greit å ferske, er kinky selv, men når han kronisk leker med seg selv, ronker så ofte han kan og vekker meg med det opptil flere ganger om morgen og natten, og noenganger strekker seg så langt at han bruker meg, som hjelp, de gangene jeg sover veeeeldi hardt... da synes jeg det blir lite smigrende, sexlystdrepende, og ekkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå