Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å begynne med modningsakupunktur for tidlig?

Jeg har 3 uker mellom menstermin og ul termin (veit at sykehuset går ut i fra ul..) Men både lege og jordmor tror menstermin er riktig.. Å jeg er ganske sikker på at den er riktig..

Å menstermin er jo først, å ul tre uker etterpå... Så burde jeg evt. vente med modningsakupunktur nærmere ul termin, eller er det ikke farlig å begynne for tidlig?

Evt. når anbefales det at man begynner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager vet ikke, men er det ikke bare å vente sin gang.. Barnet kommer når det kommer..!

Skrevet

Joda.. Men har hørt mye positivt om det.. Å jeg spurte jo fordi jeg lurte, ikke for at noen skal fortelle meg at den kommer når den kommer.. For det veit jo jeg å..

Skrevet

jeg har 18 dager mellom mens termin og ul termin...

JEg sitter nå her to dager over mens termin og bare håper at noe skal skje...

Jeg tok min første akupunkturtime tirsdag - hun jeg snakket med da sa at det var tryggest å gå ut fra ul termin... Selv om både laga om jm min tror mere på mensterminen min... Men jeg sitter nå ennå her... :-/

Jeg fikk et kjempehopp i blodtrykket etter akupunkturen nå sist, så jeg tror jeg dropper noe mere akupunktur - får heller håpe lillegull kommer snart... (hun som satt akupunktur på meg trodde jeg kom til å fø før helga, men jeg kjenner ikke en dritt ennå, så jeg tror ikke på det)

Tror ikke det er farlig å begynne for tidlig, men da kaster du bare bort mye penger på noe som ikke har noe nytte....

Skrevet

Ja, sant det..

Takk for svar=)

Skrevet

Vil bare si det at jeg har vært på mod.aku. og det ble null modning på meg, ble heller motsatt virkning. Kan bli det hvis du gjør det for tidlig. Va bortkasta penger for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...