Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Var innom den Alexi siden, og fant masse ting jeg ikke kunne være uten...Fant sånne små dispenserposer å ha med seg i veska til bleier og annet avfall, koseklut med masse lapper, drikkekopper, dispensere og beholder for smokk..Farlig å gå inn på sånne sider gitt! Bestilt kryp strømpebuksen og:-) Må slutte å reklamere for disse sidene, blir dyrt..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 ååå, har lyst å handle jeg også! men nei, fornuften holder meg tilbake - har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne på den siden, lagt varer i handlekurven - men så har fornuften tatt overhånd... *dumme fornuft* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe..jeg gjorde det samme i går, la masse i handlekurven og gikk ut..Hadde så lyst på mye av det, så i morges tok jeg ut en del ting av handlekurven og bestilte resten. Ble "bare" 500kr med frakt. Gleder meg særlig til den kluten med lapper på, hun er helt opphengt i merkelapper på klær og slikt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaen til Helena Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har gledet meg til å bestille den lappekluten men hver gang jeg var innom siden var den "bestilt hos leverandør"... Hadde de den på lager i morges? Nå er det nemlig tomt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis dere går inn på sprell.no, under babyleker så er det en lappepute der ) Mini'n min har den, den er kjempefin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 De hadde den da jeg bestilte den, fikk ikke noe rød skrift eller noe på den. Prøv å sjekk igjen i kveld, det var litt opp og ned hva de hadde i går og i dag, kanskje de bare er sene med å oppdatere siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #7 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, er så godt når en kan sitte hjemme i fred og ro og bare klikke! Vi er litt i butikker også, men der forventer jeg ikke at jeg skal ha tid til å velge ut noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 8. februar 2007 #8 Del Skrevet 8. februar 2007 kan dere ikke legge ut en link til den siden?vill ha sånn klut med lapper på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #9 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.alexi.no/index.php?cPath=690_998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #10 Del Skrevet 8. februar 2007 Huff, jeg satt også her hjemme og bestilte i går, etter at folk hadde lagt ut smarte linker. Jeg tør ikke gå inn på sprell.no engang, jeg... I går endte jeg opp med navnesmokker og den super-praktiske babystolen... ) Viste mannen min den kosekluten med masse lapper, men han skjønte absolutt ikke poenget!! Så Karsten får nok ingen sånn klut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #11 Del Skrevet 8. februar 2007 Sprell hadde veldig mye fint, de! Klør litt i fingrene, ja! Og så mange fine tepper - sukk! Men jeg kjøpte ingenting, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. februar 2007 #12 Del Skrevet 8. februar 2007 hvor fant du den kryp-strømpebuksen???? Leter og leter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #13 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror det var på: www.bittelillevennen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #14 Del Skrevet 8. februar 2007 Strømpebuksa er på bittelillevennen.com Kjøpte i str 80 jeg, sto at den var liten i str:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. februar 2007 #15 Del Skrevet 8. februar 2007 thank you:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå