Gå til innhold

Da har jeg bestilt masse babyting...

Gjest

Anbefalte innlegg

Var innom den Alexi siden, og fant masse ting jeg ikke kunne være uten...Fant sånne små dispenserposer å ha med seg i veska til bleier og annet avfall, koseklut med masse lapper, drikkekopper, dispensere og beholder for smokk..Farlig å gå inn på sånne sider gitt! Bestilt kryp strømpebuksen og:-)

Må slutte å reklamere for disse sidene, blir dyrt..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå, har lyst å handle jeg også! men nei, fornuften holder meg tilbake - har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært inne på den siden, lagt varer i handlekurven - men så har fornuften tatt overhånd... *dumme fornuft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg gjorde det samme i går, la masse i handlekurven og gikk ut..Hadde så lyst på mye av det, så i morges tok jeg ut en del ting av handlekurven og bestilte resten. Ble "bare" 500kr med frakt. Gleder meg særlig til den kluten med lapper på, hun er helt opphengt i merkelapper på klær og slikt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gledet meg til å bestille den lappekluten men hver gang jeg var innom siden var den "bestilt hos leverandør"... Hadde de den på lager i morges? Nå er det nemlig tomt igjen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere går inn på sprell.no, under babyleker så er det en lappepute der :o) Mini'n min har den, den er kjempefin :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde den da jeg bestilte den, fikk ikke noe rød skrift eller noe på den. Prøv å sjekk igjen i kveld, det var litt opp og ned hva de hadde i går og i dag, kanskje de bare er sene med å oppdatere siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er så godt når en kan sitte hjemme i fred og ro og bare klikke! Vi er litt i butikker også, men der forventer jeg ikke at jeg skal ha tid til å velge ut noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg satt også her hjemme og bestilte i går, etter at folk hadde lagt ut smarte linker. Jeg tør ikke gå inn på sprell.no engang, jeg...

I går endte jeg opp med navnesmokker og den super-praktiske babystolen... :o)

Viste mannen min den kosekluten med masse lapper, men han skjønte absolutt ikke poenget!! Så Karsten får nok ingen sånn klut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprell hadde veldig mye fint, de! Klør litt i fingrene, ja! Og så mange fine tepper - sukk! Men jeg kjøpte ingenting, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...