Gå til innhold

flere som slimproppen har gått for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår gikk slimproppen min, var mye.... hadde smerter i ryggen hver time hele natten og små rier.... lurer på hvor lang tid det vil ta før det begynner litt... blir sprø, er overmoden for å føde ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev til deg på terminklubben også... så gøy å se deg igjen her! og så gøy at det begynner å skje noe... det er nok du som føder først tenker jeg... jeg holdt på med modningsrier/maserier i går kveld, men gav seg etter noen timer...

de skjer sikkert noe for deg i løpet av helgen... siden du har hatt så mye smårier nå!!! spennende!!

lykke til!

vi må treffes når babyene har kommet!

klem

Skrevet

Heisann

Slij begynte min fødsel også,skal vedde på riene tar seg opp i løpet av dagen og i kveld/natt har du babyen!

Så gjør deg klar, pakk baggen og sov mens du kan for du bør spare på alle krefter du har!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Min slimpropp gikk for to uker siden,har hatt masse menssmerter,vond rygg,vonde kynnere/rier men ingenting har skjedd enda!

Ikke for å være pessimistisk men alle sa til meg at da skjer det noe hvert øyeblikk,men sitter her med magen enda jeg:)

Håper du er heldigere,lykke til:)

Skrevet

14 dager siden.... æsj.. det er ikke moro å gå så lenge... jeg vil virkelig ikke det, da går jeg nesten 2 uker over.. var hos jordmor igår og hun kjente på meg og så at det var begynnelse på åpning.. men kunne ta dager eller timer før det startet for fult.. går med små murring i ryggen og ubehag i magen hele tiden, så jeg håper han kommer i helgen... er overmoden klar får fødsel nå.. håper din baby kommer snart. lykke til

Skrevet

Jeg fødte 30. januar, og merka aldri at slimproppen gikk. En trøst til de som venter og venter på den evindelige proppen!! Jeg gikk også å kjente etter kynnere og begynnedne rier. En ting er ihvertfall sikkert, at når man får rier så kjenner man det... Derom hersker ingen tvil... Jeg gikk fra en liten cm til 4 cm åpning på litt over en og enhalv time.. for så å føde lille Selma på tre timer!! Fødselen strakk seg fra kl to til fem!! Så jenter det skjer, og noen ganger skjer det veeeeldig fort!! lykke til!

Skrevet

Oj,da er det jo en annen sak:) Jordmødre vet hva de snakker om:)

Da er det nok definitivt noe på gang hos deg ja,hihi,så spennende:)

Da får du nok treffe babyen din fortere enn du aner:)

Lykke til til deg også.

Skrevet

Min slimpropp er på kvisten og legger isolasjon.

Skrevet

Min slimpropp gikk også i går, hadde da maserier og vondter! Trodde noe kom til å skje siden jeg er 5 dager over termin..men det stoppet opp i natt..!! Arg..sykt lei nå.... Noen som har noen tips for å sette i gang riene igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...