minnimommo Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 3 eller 4 hjul? Med god plass til både babyen og storebror på 19 mnd+?
En-av-hver Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 TFK Twinner Twist, eneste ulempe er at du må ha småen i softbag ved siden av den største og kun rettvendt. Men det store vinduet i kalesjen gir god oversikt synes jeg. Kjempefint med det svarte regntrekket, så lunt på vinteren. Jeg synes vogna er overraskende lett å trille, selv på snø. Bruker nesten bare denne nå.
Nummer 4 på vei Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har kjøpt meg en Mutsy Urban rider, og til den har jeg også kjøpt et duo sits. det er to seter bak hverandre hvor det bakerste kan ligge flatt. Det fremste kan ikke legges ned, men siden han er såpass stor sover han vel ikke så mye i vognen allikevel. Det som er veldig greit med den er at den ikke er større enn en vanlig sportsvogn og du kan bare bytte ut overdelen med en dypbag eller en sportsvogn del eller mye annet forskjellig. Du kan se den på www. mutsy.nl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå