Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff..

Drømte at jeg fødte babyen min i natt jeg.. Han var frisk og fin og kom til tiden han skulle. Men jeg drømte rett og slett at jeg ikke ville ha noe med babyen min å gjøre! - Ba mannen min ta ham vekk fra meg, for han hadde gjort meg så mye vondt gjennom hele svangerskapet og fødselen at jeg avviste ham..

Det hele var så realistisk og skikkelig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off.. ingen god drøm:( d er dessverre en realitet for noen d du drømte. får håpe det ikke blir d for deg..:) jeg har og masse fæle drømmer mens jeg er gravid. er ikke noe koslig :/

Skrevet

Heisann

Det hørtes ut som en fæl drøm ja. Det er nå snålt alt det vi skal drømme om babyene før de kommer. Ikke mye av det er nå heldigvis så veldig realistisk da.

Skrevet

Huff! Hørtes ille ut! Mange som sliter mye med mareritt ift å være en dårlig mor, glemme barnet på butikken osv. Helt urealistisk og fjernt! Men det har vel noe med at man er spent og fokuserer på hva som skal skje til og med i søvne. Heldigvis er det bare en drøm :-) Noen opplever jo faktisk å ikke ville ha noe med barnet å gjøre når det kommer, men det er heldigvis en liten prosent bare. Og i så fall går det over. Min jordmor snakket en del med meg om dettte, fordi det ikke går an å forutse hvem som får det slik og ikke. Liten sjanse for at vi får det slik, vi må ikke ta alle sorger på forskudd :-)

Skrevet

hei!

takk for svar! - Godt å vite at det bare er en drøm, men fytti katta så realistisk den var.. Jeg håper jo inderlig at jeg ikke kommer til å avvise gutten min. Jeg som har ønsket ham så leeeenge.

- Nei, Tussi, nå må du se å få født det lille underet ditt også.. Så vi kan hilse på henne på neste treff igjen. Jeg er veldig spent på hvordan det går da vet du!

Skrevet

da jeg gikk med førstemann drømte jeg at vi hadde vært i fjæra med den nyfødte babyen vår og så "glemte" jeg ham av uviss grunn der. Floen kom opp og tok gutten min og jeg stod og hylgrein og kunne bare se på at han druknet! Var dyvåt av svette og hulket skikkelig da jeg våknet. Helt forferdelig, men heldigvis bare en drøm. Ville aldri glemme noen av barna mine noe sted! Har hørt det er slike ting som skal forberde de gravide på ansvaret de snart får og vise mødrene at de faktisk ikke blir så ille som mange kan frykte om seg selv. For de aller fleste føler jo at drømmene er milevidt fra virkeligheten og slikt man virkelig ville gjort i samme situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...