Gå til innhold

Uff og uff, hva skal en tro!!!

Anbefalte innlegg

Nei, beklager jenter, men hva kan skal jeg tro. Vet ikke om akkuratt du har lest innlegget hvor jeg syter over drømmen om at min første termin er riktig, men kommer nettopp hjem fra legen min igjen. Hun funderte lenge over sf målet og ytret til sist; "nei, jeg tror ikke det er lenge før vi møter gutten din nei.. Tviler på UL terminen jeg, blir spennende å se når han kommer..." Herregud, hun er en herlig lege, men akkuratt det kunne hun jo spart seg.. Nå spakulerer jeg jo ENDA mer!!

Jordmor er sikker på at den første er riktig 11/2, men legen min har stolt på dagens vitenskap, frem til nå...

Noen som kan få meg ned på jorden igjen, så ikke de neste ukene blir så vanvittig lange, bare fordi jeg håper...

Takk for at du gadd å lese dette syte innlegget!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8139302-uff-og-uff-hva-skal-en-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, syta;)

Spis kapsler og kos deg:) Så kommer nok knøttet ut akkurat når det passer:) Jeg har heldigvis samme mens-og UL-termin, så jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må være å bli fortalt så mye rart frem og tilbake fra medisinsk hold.. Man regner jo med at de er allvitende når det gjelder sånne ting:) Jeg håper bare at du slipper å vente altfor lenge til.. :)

PS; Hold begge bena godt plantet på jorda når du går ut i dag, for det kan være rimelig glatt under snøen i Oslo i dag:)

babyen kommer når den er færdig om d er rundt den den første termin eller om d er den siste...

er ikke noe å spekulere for d kan jo hende du går 14 dager over den første termin selv om den er riktig.. så ta d me ro og gled deg over den tiden du har gulle i magen..

Hei Gizom.

Det er så mye frem og tilbake med denne terminen altså. Jeg tror vi henger oss altfor mye opp i denne datoen. Prøv å tenke at termin er en periode på 2 uker før og 2 uker etter termindato.

Selv har jeg jeg mens termin 3/3 og Ul termin 9/3.

Mine SF mål har hele tiden vært mye høyere ennn det skraverte feltet og jeg har derfor vært på 4 UL for å sjekke mengde fostervann, str på fosterert osv.

De har ikke villet gjøre noe med terminen min. De har konkludert med at barnet er stort.

Selv tenker jeg at jeg føder før termin pga stort barn ( tenker at jeg er lenger på vei enn de vil anta).

Men jeg prøver iherdig å ikke vente på barnet før jeg nærmer meg mars.

Men denne magsike datoen verker i underbevisstheten. Også fordi alle venner og familie forventer fødsel 9 mars...

Barnet kommer når det er klar for verden. Det er hvertfall godt å tenke på at Barnet er ferdig utviklet og vil klare seg nå hvis det bir født.

Lykke til. Ikke enkelt å styre alle disse tankene vi har.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...