Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Noen som har noe peil på denne vogna? Ser de har klampanje på den på BabyBest? Er feks bærebagen veldig smal?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har vært på babybest-butikken i oslo og klådd litt på denne vogna, og jeg syns det virker veldig bra. Er veldig lik Quinny-vogna i både størrelse og form. Bærebagen er også på størrelse med quinny sin, og det ser ut til at en tjukk ullpose blir litt for stor for den bagen. Men voksipose bør funke veldig fint. Jeg har sett litt både på quick silver og inmotion, og har planer om å kjøpe en av de.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Takk, iogmed at jeg har termin 1.juni, regner jeg med at når vinteren kommer trenger jeg ikke bruke bagen lenger. Iallefall måtte jeg slutte med bag da førstemann var knapt 5 mnd, så i dette tilfelle vil jo det bli allerede oktober/november. Så det er greit at ikke vinterpose passer i bag. Var bagen myk eller hard? Og føles vogna stabil? Og voksiposen min har 5-punkts hull slik at jeg får sele igjennom og regner m å kunne bruke den i sportsdel. Kunne sportsdel legges helt flatt?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Hei igjen! "Tilfeldigvis" var jeg innom babybest-butikken på Tveita igjen i dag, og ble enda mer imponert hvor bra de vognene ser ut. Jeg har bestemt meg for Inmotion-vogna, den er hakket bedre enn quicksilver, og koster kr 3490,- Men fortsatt veldig billig... Bagen er faktisk veldig romslig syntes jeg nå og der er god plass der, og den er enkel å ta av for å bære selve bagen inn. På inmotion er det i hvertfall deilig fleece inni bagen og den ser veldig flott ut. Sportsdelen kan legges helt flat så at barnet kan sove godt der, og det hører med en vognpose, så de kan holde seg varm. En voksipose er nok sikker varmere og den passer nok også i vogna, for det er 5-punktsele i den. Regntrekk hører også med til vogn-pakken, så jeg syns faktisk man får mye for pengene her. Det som er skiller inmotion og quicksilver, er at inmotion er av aluminiumsramme mens i quicksilver er det stål. Så inmotion er litt lettere, men begge kjennes forsåvidt lette syns jeg. Framhjulet kan svinge, men også settes fast. Litt enklere hvis man gå tur i skog og mark. Konklusjonen er; jeg kan absolutt anbefale disse vognene. Og skal selv snart ut og shoppe inn inmotion. Lykke til med valg av vogn! ikke alltid lett når det finnes så mange og tusen forskjellige meninger og anbefalinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå